Late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik wilde vragen of het mogelijk is dat je bijvoorbeeld een late innesteling hebt volgens de calculator hoort mijn innesteling op 19.07.07 te zijn. Maar ik weet niet of dit klopt ik heb al een paar daagjes ongi pijn en had vandaag bij het afvegen een inimini beetje roze/bruin achtig vlekje. Maar ik vraag me nu af of je bijvoorbeeld ook 3 a 4 dagen voor je NOD een innesteling kunt hebben?


    En ik weet het ik ben weer teveel bezig met het zwanger zijn en heb geen gevoel dat ik het ben ofzo alleen vroeg ik me af of je dus ook een late innesteling zou kunnen hebben





    VOLGENS DE CALCULATOR

    31/07/07 Eerste dag van je laatste menstruatie

    11/08/07 Een beetje vruchtbaar

    12/08/07 Vruchtbaar

    13/08/07 Erg vruchtbaar

    14/08/07 Eisprong

    19/08/07 Innesteldag

    28/08/07 Vanaf hier kun je testen
     
  2. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Hallo Tirtilisko,

    Het kan zijn dat je een late innesteling hebt, maar ik denk eerlijk gezegt dat het niet meer 3 a 4 dagen voor je Nod nog kan. Dan denk ik eerder dat je een latere ei-prong hebt gehad.

    Meestal is de innestelling tussen de 5 en 8 dagen na bevruchting (volgensmij)

    Hopelijk heb je hier wat aan.

    Liefs Hummel.
     
  3. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Volgens mij komt mijn ongi eraan :( want ik heb nog steeds bruinverlies (wel erg weinig maar toch)
     
  4. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey tirtilisko,

    Hiero helaas ongie, hoop dat jij meer geluk hebt ;)

    Ik heb trouwens sinds gisteravond last van bruinverlies, dacht dat het vannacht echt door zou komen, maar nog steeds heb ik last van bruinverlies. Ik snap het allemaal niet meer :( :(
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow dus het is nog niet helemaal doorgebroken. Ik weet niet of het zo kan zijn maar mischien betekend het wel iets goeds :) Want je zei dat je altijd stipt ongi werdt toch? (meestal in de ochtend zei je) Ik hoop dat het voor ons beide iets goeds kan betekenen alleen ik zelf heb er deze ronde geen moed meer in :(
     
  6. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa klopt, normaal altijd stipt in de ochtend. Of de avond ervoor bruinverlies en in de ochtend zette het echt door met heel veel ongi pijn.

    Ik heb op dit moment ook helemaal nergens last van, echt apart. Maar misschien komt het nog.
     
  7. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Zoals ze hier op het forum zeggen :) geen bloed geeft moed :) veel succes meid laat je het weten hoe het verder zal gaan (IK HOOP NATUURLIJK HET ALLERBESTE)
     
  8. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha is goed, zodra ik rood zie geef ik een gil :) :)
     
  9. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nou liever als je roze ziet hahah :)
     
  10. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha das nog beter natuurlijk..
     
  11. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Net bij het afvegen een veeg rood bloed :( ik kan door naar ronde 15 :( ( Wel irritant dat ik nog steeds stiekempjes denk dat het MISCHIENNN toch nog raak kan zijn omdat het niet helemaal is doorgebroken) :cry:
     
  12. mo1978

    mo1978 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    afwachten 2 september ongi worden spannend :D
     

Deel Deze Pagina