Hallo dames, Even een vraag. Na het verwijderen van mijn koperspiraal (is ZONDER hormonen) ruim 4 maand geleden, ben ik niet meer ongesteld geworden. Niet zwanger, dokter staat voor een raadsel. Over 3 weken naar gyn. Nu gebruik ik sinds ruim 2 weken Efamol PMP voor een regelmatige menstruatie en voor ongemakken rond menstruatie. Zit o.a. teunisbloemolie in. Nu heb ik dus nog steeds geen cyclus..:x Zijn er hier dames die dit middel gebruiken?? En wat zijn jullie ervaringen?? Ik hoor graag alles!
Ik heb het een tijdje gebruikt nadat ik met de pil gestopt was. Ik werd met de pil al niet meer ongesteld en na stoppen met de pil duurde dat nog 5 maanden. IK weet niet of de Efamol erbij geholpen heeft maar ik wilde alles wel doen om weer ongesteld te worden. Dan heb je als vrouw toch het idee dat alles weer werkt. Ik had al die tijd wel echt ongi klachten (kramp, migraine enz) toen de mestruatie in feb weer begon was ik gelijk weer regelmatig en in mei zwanger. Helaas werd dat een miskraam met 7 weken. Nu weer gewoon in mijn cyclus zonder Efamol. Dokter heeft ook voor een raadsel gestaan hoe het kwam zo lang niet menstrueren. Ik ben toen wel geprikt op vervroegde overgang.
Dank voor je reactie. Ik hoop er nog meer te krijgen. Ik heb echte ongi klachten. Maar ik had dus die koperspiraal zonder hormonen. Nu word ik maar niet ongesteld. Daar voor dus die Efamol gebruikt. De kramp werd minder. Maar ik moet naar de gyn en als ik daar niet goed mijn klachten kan uitleggen is dat niet handig. Dus even gestopt en pijn is terug.. Maar ongesteld hoo maar.