Heb jullie hulp nodig!! Snap er niets meer van.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door alinda27, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Lieve meiden,

Ik ben 4 dagen geleden begonnen met ovulatie testen van het kruidvat.
    De eerste 3 werden steeds donkerder. Maar de laatste daar is het controle streepje donkerder. Snap er niets van.:(
    Wie kan mij helpen? Snap er echt niets van. En zo word ik ook niets wijzer. ( Hoop dat de foto duidelijk is trouwens)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik lees niet zulke goede ervaringen met deze ovutesten...zelf nooit gebruikt dus ik kan je ook niet zo goed helpen... enige tip die ik je kan geven is iig elke dag of om de dag aan de klus... dan zit je denk ik sowieso wel goed.. zou jammer zijn als je je ei zou missen zo....succes

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb niet veel verstand van ovulatietesten, maar ik begreep dat de testen van het kruidvat niet helemaal betrouwbaar zijn.

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik weet helemaal niets van ovutesten, maar zo te zien heb je wel je ei gister of vandaag. Ik zou iig maar wel klussen als je zin hebt.

xxx Joyce

5. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Heb idd zelf ook wel gehoord dat de ovu testen van het kruidvat niet heel erg betrouwbaar zijn. Maar ik dacht ik ga het gewoon proberen, voordat ik die van clearblue ga gebruiken.
    Snap alleen niet dat die controlestreep van kleur verschilt. Die moet volgens mij gewoon dezelfde kleur blijven, lijkt mij.

6. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    wat raar dat de controle streep bij jou veranderd...
    ik heb ze ook gebruikt...en bij mij werkte het ook voor geen meter...
    ik had nooit een roze streepje op het test vakje en in mijn eisprong wel maar qua sterkte niet gelijk aan de controle streep...vanaf de 13de moet ik ongie worden...

en dan kan het testen gaan beginnen...

verder iedereen heel veel succes met zwangerworden....

7. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Misschien een hele rare vraag maar voordat ik aan die testen ga beginnen, hoe werken die dingen eigenlijk? wanneer moet je dan testen??

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Er gaan erg veel negatieve verhalen rond over de kruidvat ovulatietesten. Zelf gebruik ik al sinds het begin de sensitest dipsticks en die werken voor mijn fantastisch. Ik ben een trouwe fan en wil niets anders meer ;)

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zou ook voor de testen van sensitest gaan. Ik heb een bestelling gedaan voor 12 dipstick ovutesten en 3 zwangerschapstesten en was iets van 15 euro kwijt. Hier ook erg te spreken over de testen van sensitest, gebruik ze nu ook. Ei bijna gevonden, dus duim duim duim!!

Succes enneuh, gewoon klussen nu hoor ;)

10. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Dank jullie wel voor de tips! Denk dat ik idd volgende maand andere testen ga gebruiken. Hoop dat het helemaal niet nodig is eigenlijk...............;). Heb nu wel 3 dagen achter elkaar geklust. Wie weet...:)

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik had hetzelfde als jou met die kruidvat testen ben toen overgestapt op sensitest dat ging een stuk beter;)

12. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik was er ook mee gestart,had er van sensitest en ze werden niet donkerder, buiten 2 dagen ook de controlestreep, dus iedereen zei negatief,je ovulatie nog niet gehad, maar ik heb 2 aug bloed laten nemen en mijn hormoon waarden etc zijn gecontroleerd en bleek ik wel mijn eisprong gehad te hebben, dus ik denk dat mijn ovulatietesten ook bij de controlestreep mijn ovulatie aangaven

13. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Heb nu net weer een test gedaan. Deze is toch duidelijk donkerder dan de rest, dus denk toch dat ik dan nu me ei gevonden heb.
    Blijven vage testen, maar ja. Volgende maand andere gebruiken. Ik heb ze al besteld vandaag.

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Klus ze ;)

Deel Deze Pagina