Ik zit nu met mijn werk in de nachtdienst. En had vannacht met afvegen een mini beetje bruinig slijm. Zal dit het begin zijn van mijn ongi? Ik heb net thuis weer een ovuliatie test gedaan en deze is weer zo goed als wit.
Denk dat je piek op 13 oktober was . Ik gebruik die ovulatietesten ook.. kon afgelopen maand ook geen piek vinden. Achteraf gezien heb ik deze maand een langere cyclus gehad. Maar ik vind jou tests er duidelijk uit zien. Vooral dag 13!
Ik heb juist dit keer een kortere cyclus gehad. Op de 13de was mijn test het best zichtbaar. Maar zeker lang nog niet positief hoe vel ik hem normaal altijd heb. Nou goed ik zit nu lekker ff een potje te balen en dan gaan we weer met volle moed op naar ronde 8.
Misschien zijn de ovulatietesten van de action niet gevoelig genoeg voor je. Zelf gebruik ik de extra gevoelige dipsticks van 2besure. Kijk eens op hun site! Erg betaalbaar en ik vind mijn piek er elke keer goed en duidelijk mee. De actiontesten werkten voor mij ook niet. Balen dat je ongesteld bent geworden
Ik heb ook een keer een korte cyclus gehad van 23 dagen zonder lh piek. Wel vroeg begonnen met testen, maar ik denk zomaar ineens mijn eisprong te hebben overgeslagen. Ik had toen wel een aan stres, want mijn vader was plotseling overleden. Nu ben ik begonnen met de testen van de Action, die blijven echter super wit bij mij (of een heeeeel vaag streepje) terwijl de testen van de Etos al wat oplopen. Ik ga die van de Action dus niet meer halen. Misschien zijn het voor jou ook geen goede testen?
Hey ik gebruik juist die van de action steeds omdat ik daar heel goed juist mijn piek mee kan vinden. Alleen deze ronde dus voor de eerste keer niet. Maar bedankt voor jullie reacties!