He meiden, zoals jullie in mijn fotoalbum kunnen zien geeft de test aan zwanger 3+. Wat dus betekent dat ik al meer dan 5 weken zwanger ben. Ik was 4 december voor het laatst ongesteld geweest (na een cyclus van 25 dagen), kan het daar aan liggen, dat ik nu met de berekening niet helemaal goed zit? Ik heb mijn vraag ook al bij de verloskundige neergelegd!!
De indicator kijkt alleen naar hoe fel jouw streepje is ... heb je veel hcg, dan denkt de test dus dat je veel verder zwanger bent, dan je eigenlijk bent! Het is ook een indicatie .. maar dat is ook de reden waarom ik die test niet heb gebruikt ... dadelijk maak je langzaam hcg aan en blijft hij 1-2 weken zeggen terwijl je al over de 4 weken heen zit .. zou je onnodig in de stress schieten! Ik zou dus absoluut NIET van die indicator uitgaan
gefeliciteerd! hopelijk kan je verloskundige het bevestigen, en anders zien ze wel bij de eerste echo hoever je bent..
Allereerst: GEFELICITEERD! Volgens 9maand.com zou je op 4 weken en 3 dagen zitten (met een cylus van 28 dagen), zoals je zelf dus al had berekend. Met een cyclus van 25 dagen geeft ie aan 4 weken en 6 dagen. Maar inderdaad, de CB geeft slechts een indicatie en kan kiezen tussen "1-2 weken", "2-3 weken" of "3+ weken", dus dat is niet heel erg nauwkeurig..
Hier gaf deze ook 5+ aan bij 4+2 weken. Ik had de dag ervoor een bloedtest gehad en mijn HCG was inderdaad hoog. De één maakt meer hcg aan de ander en zoals al eerder geschreven de CB geeft een indicatie. Ik was trouwens echt 4+2 en niet stiekem verder.
Hoi meiden, ik heb mijn eigen vk ook al gebeld vanochtend en zij is uitgegaan van de cyclus van 25 dagen, wat dus betekent dat ik vandaag precies weken zwanger ben. Over 3 weekjes mogen we voor de termijnecho (juist zo vroeg omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad). Heel spannend allemaal, ik denk dat de komende 3 weken heeeeeel lang gaan duren! Bedankt allemaal voor jullie antwoord. Liefs!