Ik dacht eerder dat mijn korte lh piek door de action testen kwam. Ik heb hem zelfs eens gemist terwijl ik 4x per dag testte.. toen was hij snachts geweest. Dit keer zwanger en kids gedaan en action. Gisteravond om 22.00 ook nog getest maar omdat ik daar met mijn nagel langs schraapte heb ik die toen weggegooid, maar die was heeel iets donkerder dan de test van gisteren om 13.30. Vanmorgen positief getest. Action is voor mijn doen positief van vanmorgen. En net weer negatief. Toch echt daadwerkelijk een hele korte lh piek en lag dus niet aan de action testen wat ik dacht. Als ik alleen smiddags en savonds zou testen zou ik de piek weer gemist hebben. Zijn er hier meer die zo'n korte lh piek hebben? Zie hier het resultaat:
Een korte LH-piek kan inderdaad. Hier ook wel eens meegemaakt dat ik één positieve test had en vlak ervoor en meteen erna weer negatief. Mijn eisprong was toen wel geweest.
Heb ik ook. Deze ronde om 9.00u een smiley en 2 dikke strepen op de ovu test. Om 14.00u was piek alweer weg. De avond ervoor om 19.00u nog geen smiley en dipstick toen bijna even donker, iets lichter nog. Dus ook korte LH piek. Weet niet precies wanneer ei gesprongen is. Kan dag vd piek zijn, dag erna zou ook nog kunnen. Ik voel t nooit. Slijmverlies is 2 dagen na positieve ovutest wel weer witter/troebeler, dus denk dat ik dan ervan uit kan gaan dattie gesprongen is, toch?????