Hi daar ben ik weer 😉 Vriendin heeft op jullie aanraden een kruidvat test gedaan. Is dit positief? Het is wel roze....
Ik zie hem wel, maar twijfel of het echt een streepje is. Laat er eens paar druppels water doorheen lopen. De vlek trekt dan hopelijk weg en streepje moet blijven staan.
De foto is pas na 24 uur gemaakt?? Stond hetgeen jullie zien er dan wel binnen 5 minuten? Ik zie namelijk een opgedroogde test met ophoping van urine en vloeistof. Kijk, zo kan je zien wat ik bedoel. Loopt ook krom en dus geen mooie rechte streep. Bekijk bijlage 508513
Hoi Rogijuli Wat ik van haar begreep had ze m na 5 min weggelegd gister en zag ze nog niks.. Vandaag heeft ze m pas weer bekeken. Ik dacht misschien is ze wel zwanger omdat ik wel iets zie wat op een streepje/ roze vlek lijkt En de kruidvat + test gister liet ook een (heel vaag) plusje zien....Maar volgens mij schreef je dat die onbetrouwbaar kunnen zijn toch? Nou ja, ze moet er gewoon morgen ochtend nog 1 doen en binnen de tijd aflezen 😃
Mmm nee deze kun je niet als positief beschouwen. Vind hem vooral rommelig en vlekkerig en al helemaal als er na 10 min niks te zien is. Idd morgen een nieuwe test!
De test van vandaag was duidelijk positief! Turen niet nodig. Bedankt allemaal voor t meekijken! Ook namens mn vriendin