heeey dames heb een vraag ben nou paar dagen over tijd en heb best zere en gevoelige borsten. en een ongi gevoel onder in me buik. ik heb nog geen zwangerschap test in huis omdat ik echt te veel testen kocht voor niks ''helaas'' maar had nog wel een paar ovulatie staafjes liggen en heb daar er een van gebruikt en heb nu opeens een hele dikke vette streep hebben jullie dit vaker gehoord of mee gemaakt als je bijv zwanger ben of ongi moet worden? hoor graag van jullie Groetjes!
Hoi, Het LH en het HCG hormoon lijken best veel op elkaar, een LH staafje meet vaak ook HCG, maar een zwangerschaps test geen LH. Het zou dus best kunnen, ik heb het hier ook vaker gehoord, maar als ik jou was zou ik mezelf pas echt zwanger verklaren met een positieve zwangerschapstest, al is dit een heel hoopgevende uitslag, succes!
Ja dat kan, maar zou zoiezo een zwangerschapstest erbij doen Het komt wel vaak voor dat een ovutest positief is als je zwanger bent.
nou ja heb zelf echt hetgevoel van dat ik ongi word alleen het komt maar niet snapje haal woensdag een test als ik nog niet ongi ben
Ik teste positief met de ovu test toen ik zwanger bleek te zijn. Dus ja het 'werkt' maar tuurlijk is het past echt met een positieve zw test.
Volgens mij verkoopt de AH wel zwangerschapstesten? (bij ons in ieder geval wel). Maar ik heb inderdaad gehoord dat het kan met een LH-test. Succes morgen!
hey meis als je ovutest echt heel positief is terwijl je niet rond je ei zit dan is de kans heel groot dat je zwanger bent dus ik duim voor je
Na mijn posi zwangerschapstesten dacht ik laat ik eens een ovu test doen (lagen nog in de kast) en je raad het al een dikke vette streep... .. Hoop dat het bij jou ook het geval is ! Snel testen meid
owjee dames me ovulatie test had gelijk ik heb een zwangerschaptest gedaan en raad eens twee streepjes !een hele donkere en een iets lichtere volgens mijn beteken dat ik zwanger ben! eindelijk ow wat vind ik dit spannend en heel eng is op eens allemaal zo echt ik heb al 2 weken hele gevoelige borsten en kon gisteren op me werk niet geconcerteerd blijven vergat heel veel dingen thuis en op het werk veel mensen merken iets aan me volgens mijn. Dat ik er niet helemaal bij ben Ga vanavond nog een test doen met de digataaltest van CB voor me vriend want die geloof het volgens mijn niet helemaal die denk van twee streepjes ja en haha En bij CB digitaal zie je: niet zwanger of alleen zwanger staan. Groetjes Meiden !