Hoi dames, Ik hoop dat iemand nog de tijd neemt me hiermee te helpen. Ik heb vandaag een knaltest (15.45) gehad mbt ovutestjes.Zie foto hieronder. Was de eerste test die ik gebruikte (had ze vandaag pas binnengekregen) We hebben gisteravond (17.00) geklust. Sinds gisteren al krampjes en had toen al vermoeden dat mijn ei er aan zou komen. wel apart want heb maanden mijn ei pas vanaf dag 16 gehad. Maar wat is nu wijsheid. vanavond of morgen klussen. Dan wordt het wel pas morgenavond op zijn vroegst om 18.00 uur. Maar vindt het lastig aangezien ik niet weet of ik nu aan het begin of het einde van mijn piek zit. Kan ik dat ook afleiden aan het feit dat ik gisteren al krampen had? Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben bang dat ik morgenavond misschien net te laat ben. Wil eigenlijk vanavond klussen. Hoe hebben jullie geklust voor/na/tijdens een posi ovutest? Ik hoop dat iemand me wat meer duidelijkheid kan geven, alvast bedankt. Bekijk bijlage 166241
Ik hoop dat je inmiddels geklust hebt Als ik zo'n test had zou ik in elk geval die avond en de 2 avondern erna klussen.. Je weet nooit!
Dames nog bedankt voor jullie reactie. ik heb vandaag weer een knaltest. Dus mijn ei is nog steeds onderweg. Zie foto. Bekijk bijlage 166316
Ja, maar die andere is natuurlijk ook al opgedroogd. Als je naar mijn eerste foto kijkt is de testtreep ook echt donkerder dan de controle. Betekent dat dus dat mijn ei nu vanaf 24 tot 48 uur komt? Of betekent het eigenlijk dat hij vanaf 0 tot 48 uur komt. Vind dat een beetje onduidelijk. We hebben nu 2 dgn achter elkaar geklust. vandaag zou dan weer de 3e dag zijn. Dan is het zaad toch ook niet meer opitmaal of wel? is morgen niet beter? ochtend of avond? Als hij vanaf nu tussen 24 en 48 uur komt dan zou het nog kunnen toch?
Volgens mij is het BINNEN 24 tot 48 uur. Dus je kan er vanuit gaan dat het bij de eerste test binnen 48 uur was en nu met de tweede test binnen 24 uur. Ik heb 1 positieve ovutest gehad, volgende ochtend behoorlijke krampen en savonds was de ovutest weer wit, dus bij mij was het wel binnen de 24 uur.
denk ik ook. Dat zaad minder goed wordt als je vaker sex hebt is bij mijn weten acterhaald. Vandaag heb je denk ik meer kans dan morgen dat je timing goed is.
Dat van dat zaad is inderdaad achterhaald. Zolang je het niet 4 keer per dag doet ofzo...dan houdt het wel een beetje op. Ik kluste ook altijd rond eisprong iedere dag. Lekker doen....veel succes!!!