Ik zit nu 2 a 3 dagen voor mijn NOD en heb nu opeens een knal positieve ovulatie test! Heeft iemand enig iedee of dit een late ei is of dat het wat anders betekend?
Het kan dat je zwanger bent. Maar het kan ook zijn dat je nu pas je ei hebt. Dat was bij mij het geval op dag 41. Ik zou een zwangerschapstest doen
Dat wilde ik zeggen! Maar hoelang duurt het dan voordat je je ei hebt zeg? Dat kan toch nooit zo laat zijn? Want als dat zo is, dan klus je dus in feite in die 2e week voor jan lul (bedoel als je ovu testen dan positief zijn)?
Nou ik heb net nog een testje gedaan, en hij is nog donkerder dan gister ! Dus ik wacht morgen maar even af, en dan maar een ZW testje er tegen aan gooien! Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden, ik zie dat mijn banner niet meeloopt!
Ik heb volgens mij een cyclus overgeslagen. Vandaar dat ik me ei zo laat heb gehad. Maar ik heb idd 2 weken voor jan lul geklust om het zo maar te zeggen haha. Maar ik heb voor de zekerheid wel tijdens die posi ovu test die was op 29 mei de 29ste,30ste en1 juni geklust en dat was goed geweest schijnbaar haha Heb je trouwens je ei al eerder in je cyclus gevonden of is dit de eerste keer. Als je bv al op dag 14 je ei hebt gehad is de kans heel groot dat je zwanger bent.Ik ben beniewd hoe het afloopt
Maar je heb er een super mooie banner aan overgehouden, gefeliciteerd Ik ben deze maand te laat begonnen met de testen, dus hij ging van donker naar licht! Ik heb dus geen positieve test gehad! Naja ik wacht geduldig af Ik verheug me nog maar nergens op
hoe voel je jezelf trouwens? Ik werd heel duizelig en moe een paar dagen na me innesteling. Maar verder voelde ik me best goed. Normaal had ik van allerlei klachten rond me ongi en deze keer vrij weinig. Nu beginnen ze wel te komen haha
Helemaal niks raars, ja gespannen borsten maar dat heb ik iedere keer als ik ongesteld moet worden! Ik ga zo maar ff een testje doen, kan niet wachten tot morgen
Die gespannen borsten kunnen ook komen van je eisprong. Als je zw-test negatief is, zou ik toch even klussen als ik jullie was .
Pfff snap alleen niet dat je 2 keer in de maand een positieve ovu test kan hebben, bedoel je hebt toch maar 1 keer een eisprong???
Ik moet het nog helemaal tot me door laten dringen, maar ik heb hier 2 positieve zwangerschapstesten liggen! Ik ben helemaal beduusd