Vandaag/gisteren (woensdag) in de ochtend op 10 dpo getest. Die was negatief. 'S avonds nog eens getest en daar leek vaag iets te staan. Na opdrogen duidelijker een streepje te zien. Het is een wondfo test en ik durf echt niet te hopen. Ben al zo vaak teleurgesteld. Denk dat mijn ogen me weer voor de gek houden. Foto 1 is kort na het testen. Foto 2 is na opdrogen. Heb de opgedroogde test nog eens gedruppeld en er lijkt nog steeds iets te staan. Voor degene die hem niet kennen, op de eerste foto ligt er ook een ovulatietestje bij, daar moet je niet naar kijken.
Geeft niks, er zullen er meerderen zijn die niks zullen zien. Is meer een "gevalletje" voor ervaren tuurders
Thnx. Morgen (vanmiddag) ga ik zowiezo weer testen als ik wakker word. (Heb nachtdienst). Ben benieuwd of er dan weer een streepje staat of dat dit gewoon zo'n stomme indroger is (wat ik wel denk)
IK zie hem op de opgedroogde test maar hij staat scheef en is niet mooi strak. IK betwijfel of dit een posi resultaat is. Hier ff bewerkt zodat de andere hem ook zien. Heb een zwarte streep bij de streep gezet.
En op de eerste test zie ik een witte streep. Hopelijk bewerkt ook te zien voor de andere. Ik hoop dat je vanmiddag mooi roze test!
bedankt voor het bewerken. Ik betwijfel of het roze zal worden. Maar ik laat het wel ff weten zowiezo
Ik zie zeker iets licht roze en dan nog voor dat andere scheve streepje hoor! Ik duim gewoon voor je! Is je zo gegund!
Waarom Heb je er eigenlijk een Ovulatietest bij liggen? Ik dacht in de eerste instantie dat t een zwangerschapstest was tot dat ik je posting helemaal door had gelezen
Zo bewerkt zie ik hem ook hihi. Hopelijk test je vandaag goed en wat duidelijk, begrijp dat het spannend is ik kan ook bijna testen. Good luck
Ik zie ook wel iets, maar vind het inderdaad een twijfel streepje. Ga je vandaag nog testen? Hoop dat hij duidelijker wordt