Hallo dames. Na 7 pogingen zitten we nu in ronde 8. 2 maanden geleden heb ik helaas een miskraam gehad. Echter is nu het volgende gaande : ik heb 31 mei mijn eisprong gehad. Heb ik gevoeld, en die dag was mijn ovulatietest ook knalpositief. Nu heb ik sinds 2 dagen steken in mijn buik (links onder) en op mijn tepelhof lopen ineens 3 aders, die er echt nooit hebben gezeten. Het ene moment zijn mijn tepels gevoelig, en het volgende moment weer niet. Ik hoop zo dat het deze ronde raak is. Maar ik moet nog 11 aan 12 dagen wachten voor ik kan testen Weet niet of ik zolang kan wachten. Zouden de aders op mijn borst iets kunnen betekenen ?? En die gevoelige tepels ?? Het is voornamelijk mijn rechtertepel die gevoelig is, en daar zitten ook die aders op. En het klinkt raar, maar sinds 3 dagen is mijn hond opeens heeeeeel aanhankelijk richting mij. Constant wil ze bij me op schoot, als ik na de wc ga gaat ze mee, als ik ga douchen ligt ze voor de deur, als ik ook maar opsta dan loopt ze met me mee
ik hoop het voor je! je hebt al een lange rit achter de rug zeg, laten we hopen dat het nu eindelijk raak mag zijn.
Ik heb net een ovulatietest gedaan weer, gewoon uit nieuwschierigheid hi hi, maar de teststreep is bijna net zo donker als de controlestreep. Alleen de lijn is iets dunner, maar niet veel. Spannenddddddddddddd. En mw21, ik zie dat je zwanger bent. Super joh, gefeliciteerd !! Wij hebben er inderdaad al een tijdje opzitten, en iedere maand weer wordt ik gekkkk van het wachten haha.
Weer even een update van mijn vage klachten Heb nog steeds last van buikpijnen, Soms echt pijn, soms wat steken. Gister avond ging ik naar het toilet, zat er bruin spul in mijn slip (bruine afscheiding) en wederom had ik buikpijn. Vanochtend stond ik op, en zag ik ineens op het papiertje een roze gloed I hope soooooooo dat het goed zit. Kan over 9 dagen testen, maar dat ga ik zeker weten eerder doen. Zolang kan ik niet wachten Maar ik heb 24 mei mijn laatste menstruatie gehad, kun je dan, mocht er dus bij de eisprong op 31 mei een bevruchting hebben plaats gevonden, dan al op dag 14 afscheiding hebben ????? Liefsssssss
niemand kan aan de hand van alleen amar klachtjes bepalen of je zwanger bent. Doe gewoon een test, dan weet je waar jeaan toe bent. Ik hier vanachter mijn computerscherm kan niet raden of je zwanger bent namelijk.
Ik vraag ook niet of ik zwanger ben. Nergens in mijn posten. Die titel : BEN IK ZWANGER, die heb ik er niet neer gezet. Toen ik mijn eerste post plaatste had ik er allemaal vraagtekens neer gezet, en een paar uur later was dat veranderd in : BEN IK ZWANGER. Ik vraag dus helemaal niet of iemand mij kan zeggen of ik wel of niet zwanger ben.
Ehm, je schrijft dat je op 24 mei voor het laatst ongesteld werd, het lijkt me dan praktisch onmogelijk dat je de 31e al een eisprong had! Denk eerder dat die positieve ovulatietest op 5 juni je eisprong aangaf.. Dus hoop dat je rond die dagen flink hebt geklust en dan kan je rond 18/19 juni testen...
@ pindaatje Ik heb een erg wisselende cyclus. Ik heb ook de ene maand na 21 dagen mijn periode alweer, en dat kan bijvoorbeeld een maand later weer 26 dagen zijn. Bijvoorbeeld vorige maand toen had ik een cyclus van 22 dagen, en afgelopen maand zat ik op een cyclus van 26 dagen. Het wisselt enorm bij mij. Normaal gezien had ik dan ook op 5 juni mijn eisprong moeten hebben, dat klopt. Maar hij viel nu een week na het begin van mijn menstruatie. Ik had al bewust na het stoppen van mijn menstruatie op 26 mei (was trouwens weer eens wat kort ) begonnen met ovu testen. Constant bleef het testje licht roze, en ineens op 1 juni laat in de middag knalde hij eruit van positieviteit. Streep was even donker als de controle streep. Op 4 en 5 juni heb ik dus ook een ovu test gedaan, en die was volgens mij ook positief. Er kwam maar een dunne streep, maar wel bijna gelijk aan de kleur van de controle streep. Dit kreeg ik bij 1 of andere site waar je een berekening kon doen, te zien : Meest vruchtbare dag: 1 juni 2011 Eisprong dag: 2 juni 2011 Innesteldag: 7 juni 2011 We zijn nu al sinds november 2010 aan het klussen voor een wondertje. Natuurlijk mogen we nog niet klagen, want ik lees hier op dit forum soms verhalen van vrouwen die al meer dan 1 jaar, of zelfs al jaren bezig zijn. Dus klagen mogen we niet, met ronde 8 natuurlijk. Maar het is allemaal zo spannend, en je probeert overal een antwoordt op te krijgen, ook al is dat natuurlijk niet mogelijk. Ik heb in november 2010 toen ik bij de gyn kwam, te horen gekregen dat de kans erg groot is dat mijn eileiders dicht zitten, omdat ik in 2002 een buikvliesontsteking heb gehad, en er in mijn buik zowiezo veel litteken weefsel te vinden is. Echter wordt er pas echt naar gekeken als het zwanger worden daadwerkelijk uit blijft. Dus iedere maand is het voor mijn man en mij een hel, al dat wachten en hopen. Maar ja, nogmaals, we mogen niet klagen. liefs
Volgens mij vroeg je het wel , er staan immers vraagtekens en of die aders iets beteken...maar maakt ook niet uit snap wel wat het spannend is natuurlijk dus elke vraag mag gesteld worden dat hebben we allemaal welleens maar ik denk dat je niks anders kan doen dan afwachten... ikzelf herken dat niet met die roze bruine gloed en pijnlijke borsten had ik zelf ook niet direct...dus tja ik hoop het voor je!! laat wel even weten he!
Gisteravond om 20.00 uur toch een sensitest zwangerschapstest tegen aan gegooid, ondanks dat ik weet dat het daar nog veels te vroeg voor is. Na 10 minuten was er niets te zien, had ik ook wel een beetje kunnen voorzien natuurlijk :S Maar na 25 minuten was er ineens een heel dun en vaag streepje zichtbaar. Ik heb mijn man geroepen en hem de test gegeven, om te zien of hij ook een streepje zag, of dat ik mezelf een streepje inbeelden. Mijn man zag het dunnen en vage streepje ook. Het was maar een heel vaag en dun lijntje. Nu heb ik om kwart voor 9 weer een test gedaan, met ochtend urine, en na 15 minuten zag je weer een dun en vaag lijntje komen. OP de bijsluiter van de sensitest staat dat je na 5 tot 10 minuten het testresultaat kunt aflezen, maar dat je niet langer dan 30 minuten mag wachten. Ben natuurlijk harstikke stom om al 9 dagen voor mijn nod te gaan testen, maar okee haha. Zal er over een dag of 2 nog eens een test tegen aan gooien.
Zodra ik weer een test heb gedaan, en die geeft een duidelijker uitslag, dan laat ik het weten. Het streepje van gisteravond, en van vanochtend was echt een heel vaag pennestreepje. Dat pennenstreepje van gisteravond werd na 3 uurtjes echt knal paars, maar dat zal komen door indroging. Ik lees op andere site's dat een pennenstreepje als negatief moet worden beschouwd, dus ik test over een paar dagen weer. liefs
Ha kinderwens! Ik loop gelijk met je op. Weet ook niet of ik zwanger ben, heb kwaaltjes en testen geven een vaag streepje dat je alleen ziet als je tuurt. Word er gek van. De HA assistente zei dat het wel degelijk mogelijk is om nu al iets op een test te zien en raadde aan te wachten... wachten.... pffft. Word er gek van. Tepels doen zeer (dat van die aders ken ik dan weer niet), gisteren een druppel rozebruine afscheiding verloren, baarmoeder zit laag en voelt zwaar, buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden.... en winden laten 4/5/6 juni zowaar even misselijk en ontzettend WARM. Heb geen huisdier dat lief tegen me zou kunnen doen, maar daar heb je een vriend voor hahaha. Ik test dagelijks (meerdere keren ). Heb een stapel goedkope dipsticks liggen maar word er niet wijzer van. Hoop voor je dat je zwanger bent meis. Wanneer ga je weer testen?
@ yupgup (leuke naam trouwens ) Ik wil zowiezo morgen weer gaan testen. Maar als het enigszins lukt dat wil ik het uitstellen tot overmorgen. Maar ik denk dat ik dat niet redt Heb een stapel zwangerschapstesten liggen, dus de verleiding om weer een test te doen is heeeel groot Mijn tepels doen het ene moment wel zeer (vooral de rechter) en het andere moment weer niet. De aders liggen er de ene keer bovenop, en de andere keer zie ik die ook amper. Pffffffff wordt soms moe van mezelf Ik zou volgens 1 of andere berekening, 7 juni een innesteling hebben. 7 juni kreeg ik dan opeens last van bruine afscheiding wat ik vondt in mijn slipje, maar niet op een papiertje. Vervolgens heb ik gister en vandaag last van roze afscheiding, wat ongeveer een kwartier geleden wel heel erg was Vraag me nu af of dat ik nu al ongesteld wordt of niet. Kan eigenlijk nog niet, maar ik schrok toch wel even. De test van gisteravond zag je echt een pennenstreepje, en die van vanochtend ook, maar net keek ik op die van vanochtend en zie ik opeens niets meer. Rara, hoe kan dat Al die onzekerheid is ook wat hoor. Wanneer ga jij weer testen dan ? Doe je het elke dag ? Die winden laten waar je het over hebt, dat had ik gisteravond heel erg. Enorm gerommel in mijn buik (buren konden bijna meegenieten zo luidt was het gerommel haha ) en inderdaad ook last van winden. Voor de rest, op gisteravond na dan, heb ik daar niet echt last van gehad nog. Ben voor de rest ook niet misselijk of wat. Het zijn alleen die tepels, die buikpijn, en dan die rare vage testen. Laat even weten hoe het met jou testen staat. Ben benieuwd. Liefs
Pfft, wat een klachten ja. Die winderigheid heb ik eigenlijk altijd als ik ongesteld moet worden, maar dat is dan maar 1 dag, net als de krampen, en dan begint het. Heb nu al meerdere dagen krampen, dus zit echt in spanning op de rode golf te wachten... Mijn tepels hebben pas 1 keer eerder zeer gedaan, toen ik overstapte naar een andere pil. Maar zo'n zeer nog nooit en ook niet zo lang. De douchestraal (die behoorlijk zacht is) deed me zelfs pijn, het verschuiven van mijn bh voel ik, etc. Kan de roze afscheiding geen innestelingbloeding zijn? Je hebt toch pas over een paar dagen je NOD, ben je een beetje regelmatig? Zou me er niet al te druk over proberen te maken (zegt de ene zenuwpees tegen de andere haha). Zo denken: als je zwanger bent, horen je klachtjes er gewoon bij Pennestreepjes ken ik niet, is de test dan wel goed gegaan? Het is wel heel raar ja, kan zo 1-2-3 geen oorzaak bedenken. Welke testen gebruik je? Ik test elke dag. Gisteren 3x. Slaat nergens op, ik weet het. Kan me niet inhouden. Gistermorgen dacht ik wat te zien, gistermiddag was-ie wit en gisteravond dacht ik weer wat te zien. Vanmorgen ook, maar lijntje is zo vaag dat ik niet kan zeggen of ie grijs is of roze. Heb ze voor me liggen, zal zo een foto maken van de testen van gisteravond en vandaag en die van dinsdag erbij zetten. Ik denk echt wat te zien... hersenspinsels, bah!! Heb een CB digital besteld en ga denk ik zaterdag even kruidvattesten kopen. Hier de foto van 07/06:
@yupgup. Ik heb gister weer een testje gedaan, en wederom een heeeeeeel vaag streepje. Tuurstreepje, zeg maar. Ik heb de afgelopen 2 dagen ontzettende buikpijn gehad, en kon bijna niet lopen van de pijn. Wat dat is geweest, weet ik niet, maar nu gaat het weer oké. Heb sinds 9 juni geen roze verlies meer. Alleen gister ochtend kreeg ik een hoestbui, en een paar minuten later ging ik naar het toilet, en toen verloor ik weer wat roze. Snap er geen snars van haha. En jij??? Zijn je testen al wat duidelijker ??
Hmmm, raar... innesteling? Klein beetje roze is niet erg, zou je toch denken? Spannend meis (over)morgen weer? Hier ongesteld geworden, na een omowitte test. Hoefde niet te turen....