wie wil me testen even bekijken!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ivisser16, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ivisser16

ivisser16 Lid

Oct 14, 2008
    31
    0
    0
    Krimpen aan de ijssel
    Hey iedereen

Ben vandaag begonnen met de ovulatietesten van sensitest. Ben van een cyclus van 28 dagen uitgegaan. En ben nu pas op dag 11 van me cyclus. Krijg ik een vette streep te zien. :confused: En duidelijk donkerder dan de controlestreep. Zie album .Had ook nog een test liggen van babyboom en ook een dikke streep. Ter wel de vorige cyclus met babyboomtesten geen duidelijke streep te zien is. Kan ik nu al me ei verwachten? Of zal me cyclus heel erg van slag zijn? Wie helpt me uit de brand?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je eisprong kan je binnen 24-48 uur verwachten, want je ovutesten zijn positief ;)

dus dat wil zeggen dat je ei ongeveer op dag 13 springt.. dus zou je ongeveer een cyclus van 27 dagen hebben uitgaande van een luteale fase van 14 dagen

maar het kan best zijn dat je morgen een nog duidelijkere positieve ovutest hebt, dus ik zou even doortesten

liefs daantje

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Het kan ook zijn dat je Luteale Fase iets langer is, dit kan tot 18 dagen zijn.(tijd tussen ei en ongi)

Maar een kortere cyclus kan natuurlijk ook. ;)

4. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ik zou vanavond en morgen en overmorgen mooi klussen als ik jou was en idd later vandaag nog een testje wagen.. wordt hij lichter dan was dit idd je posi test. Ik wist ook niet wat ik zag toen ik met ovu testen begon, mijn ei was juist later dan ik altijd dacht! Klus ze!

5. ivisser16

ivisser16 Lid

Oct 14, 2008
    31
    0
    0
    Krimpen aan de ijssel
    Heb gisteravond nog een test gedaan en net nog eentje. Hij lijkt wel wat donkerder dan die van gisteren.( De eerste van boven). Nou ga goed klussen. heb gisteravond nog geklust maar doe voor de zekerheid vanavond of morgenvroeg nog. Je weet maar nooit. Heb deze maand een goed gevoel erover. Zou een leuke verjaardag cadeautje zijn voor me ouders :D Die zijn beide eind mrt jarig.

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    ik zou zeggen aan de kluss.dan heb je gewoon een lange lf, vroege eisprong of een korte cyclus of allemaal.. kan heel goed.. GO GIRL

Share This Page