Ik heb morgen een afspraak in het zh voor verdere vervolgstappen in onze IVf traject. Maar aangezien ik inmiddels op cyclus dag 45 zit na de misluke IVF heb ik een zwangerschapstest gedaan. Was puur bedoeld om morgen aan te geven dat ik nog steeds niet menstrueer. Maar nu gaf ie dit aan, ik kan het niet geloven eerlijk gezegd want ik voel nada niets aan mijn lichaam. Maar wat is dit? Zie mijn afbeeldingen. Edit moderator: Verplaatst naar Ovulatie en zwangerschapstesten. De lounge is voor alles wat niet met zwanger worden, zwanger zijn te maken heeft. Ik zie ook een streep hoor, vanaf deze kant alvast een felicitatie.
Linda, ik durf er gewoon nog niet aan. Ik zit hier allemaal rationele verklaringen te bedenken. Ook mijn man heeft zoiets van: rustig aan schatje, we moeten eerst zeker weten dat het echt zo is. Dit kan gewoon niet, ik geloof het niet!
snap ik heel erg goed, dit is bijna gek maar een streep is een streep zegt men toch? maar is het dan van de ivf? want je schrijft dat je na de ivf geen menstruatie hebt gehad, of bedoel je sinds die menstruatie?
Ja, ik baal dat de winkels dicht zijn. Misschien ga ik even snel naar de apotheek, die is tot 9 uur open om nog een test te halen. Nee is niet van de IVF, daarbij heeft alleen de punctie plaats gevonden zonder tp.Na de IVf heb ik een menstruatie gehad en was nu aan het wachten op de eerst volgende normale menstruatie.
dan zou ik zeker nog een test halen ja, dat maakt nu toch niet meer uit want onzeker ben je toch. ok ik snap het maar was je na die punctie nog ongi geworden dus? en dit is dus de 45e dag van je eigen cyclus, ja dan zou het dus kunnen...... mag ik vragen wat jullie oorzaak voor ivf is?
nou dan is het denk ik wel zo hoor wil je niet te blij maken maar het kan eigenlijk niet anders, nog maar een test en als die ook positief is dan......
Ja, ik ga denk ik zo maar even halen. Maar aan de andere kant voel ik allemaal krampen dus wacht dat even af. Na de punctie was ik ongesteld geworden inderdaad en de cyclus daarna is vandaag dus 45 dagen...nog nooit zo lang gehad. Onze indincatie was omdat ik afgesloten eileiders heb, dus ja....daarom is het voor mij ongelofelijk.
Hahaha, ik wacht wel af tot morgen in het zh.Ben nu te flabbergasted en ben ook ineens angstig om de 'goden te verzoeken'. Thanx voor je reactie Linda.
Als ik je test zie, denk ik toch dat je wel zwanger bent...Ik denk dat jullie zwanger zijn van een onverwacht wonder...jodelie! Ik ga heel hard voor je duimen dat het idd is wat je denkt dat het is... X
jeetje zeg, heb ik ook, geeft wel hoop hihi, hou je taai, denk maar zo je had nergens op gerekend als het nu raak is dan heb je het mooiste geschenk ooit gehad... ik duim voor jullie wonder
Uhh...die lijkt me positief! Tenminste, als het een gewone test is, en geen 'insteekding' van een digitale? Spannend zeg!
Ja, had er idd niet op gerekend, maar wil nog niet gaan juichen eerst morgen afwachten. Thanx lieverd en hopelijk komt jouw wens snel uit.
haha, de test is intussen helemal ingedroogd en streep is nog te zien. Ik heb afgelopen drie jaar vaak getest en de test bleef altijd spierwit.
Is zo'n Etos test, had mijn man gevraagd bij kruidvat te halen. heb je 2 stuks, maar hij ging liever naar Etos....ook goed. Is dus zo een waar je overheen moet plassen en dan de dop erover heen.