Nou ik ben net met de ovutesten begonnen. Die van babyboom. Nu gisteren voor t eerst gedaan en toen waren er ook 2 streepjes maar t 2de was duidelijk lichter dan het controle streepje. Vandaag weer gedaan en nu zijn beide streepjes even donker... Maar vandaag heb ik om 11.45 uur getest en gisteren al om 10 uur. Kan ik nu niet goed vergelijken? Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus en heb tot op heden een cyclus van gemiddeld 30 dagen gehad, en mijn eisprong zo rond dag 16-17. Dus lijkt me nu vrij vroeg voor een positieve ovutest? Of word t 2de streepje waarschijnlojk echt donkerder dan het teststreepje? Ik vraag me een btje af of die ovutesten wel duidelijkheid geven. Ik ben er mee begonnen omdat ik vorige maand een rare cyclus had en nu wil weten wanneer mijn eisprogn is..misschien zit er al heel de tijd naast nml... Iemand ervaring met deze ovutesten? ps foto ervan maken lukt niet erg
Het streepje moet even donker / donkerder zijn dat de controle streep indien hij dat nog niet is dan is je LH piek nog niet op het hoogste punt. Zodra hij even donker / donkerder is dan het C streepje dan springt je ei binnen de 48 uur... dus dan is het het beste moment om te klussen ; zodra hij dus positief is en de 2 dagen erna! na je LH piek wordt het streepje minder / verdwijnt SUCCES met klussen!
ja dat begrijp ik.....maar hij is dus nu even donker...ik vraag me dus af of hij nog donkerder dan de controlestreep word? Aangezien in de gebruiksaanwijzing staat dat even donker ook positief is... Maar dan zou mijn ei morgen of vrijdag springen...dat zou theoretisch kunnen als ik deze keer een cyclus van 28 dagen heb?1
Je zit nu op de LH piek ; je ei springt binnen 48 uur ik zou zeggen zolang je streep net zo donker is / donkerder wordt gewoon vrolijk doorklussen! en de dagen erna voor alle zekerheid ook hihi!
hihi ja idd...kunnen beter voor de zekerheid vandaag dus ook nog maar een poging doen...als t net zo is als gisteren dan heb ik daar geen problemen mee...haha
denk idd dat we t vanavond maar gezellig maken hier...want net voor de zekerheid een matcare test gedaan ( had er nog 1 liggen) en die is donkerder dan de controle streep...heel duidelijk positief... ( of zou dat niet kloppen omdat ik niet 4 uur heb gewacht met plassen na de vorige test?)
urine was dus nu wat minder geconcentreerd maar dus wel vet positief getest!! betekend dat je echt op je piek zit nu en je zeker weten moet klussen vanaaf!
mag ik nog een vraagje stellen aan de ervaren ovu gebruikers? Maakt de hoeveelheid urine nog uit voor de test? Gisteren dus meerdere tetsen gedaan doe allemaal positief waren...ik was niet helemaal overtuigd, in theorie zou t kunnen maar nog niet zon "vroege" eisprong gehad tot nu toe maar het kan. Gisteren de 2de test iig na 3 -3 1/2 uur niet plassen gedaan en niet veel gedronken, Vandaag ook weer een test na 3 -3 1/2 uur niet plassen en evenveel gedronken als gisteren. ( 1 glas) Vandaag dus een negatieve test alleen was de hoeveelheid urine wel veel meer dan gisteren. ( wel 3-4 keer zoveel) maakt dat uit voor de test of niet? Mijn temperatuur was vanmorgen om 6 uur nog laag dus als ik vandaag/ vanmorgen mijn eisprong had dan moet ie morgenochtend hoger zijn toch... pfff.....maakt t niet duidelijker nog die ovutesten....maakt onzeker hoor...