Meiden, ik zit met een vraag. Deze maand begonnen met ovutesten om even precies te weten wanneer ik mijn ei heb. Ben begonnen vanaf dag 6 om het niet te missen! Nu blijft hij gewoon steeds wit Snap er niets van. Min cyclus is regelamtig (zie banner) en zou toch wel in de buurt moeten zitten van mijn ei... Wat denken jullie of is er iemand die deze ervaring ook heeft gehad? Thanks!
Hallo onelove, Ik heb nog nooit ovu test gebruikt, dus ik weet het niet! Misschien kun je oudere berichten door lezen, misschien dat je daar wat informatie over kunnen vinden. Groetjes Liana
even afwachten, misschien is ie morgen wel positief. nog even geduld hebben (lastig k weet het) en trouwens, we lopen weer ongeveer gelijk! hihi ik zit ook te wachten op een 2e duidelijke streep
Ik zie dat je nu op dag 13 van je cyclus zit en je normaal een cyclus hebt van 26 dagen toch? Het zou kunnen dat je Luteale fase korter is... dus geen 14 dagen. Mijn LF is 12 dagen dus test ook pas later positief met ovu testjes en heb je dus ook later je eitje De moed niet op geven meis en nog even door testen
Hoi Onelove, Ben zelf deze maand ook begonnen met ovu testen van sensitest. Als je daarop niks ziet heb je de test niet goed gedaan,want je hebt altijd een controle streep!! En inderdaad je lf kan wat korter zijn... Ik heb de afgelopen dagen iedere dag getest, en het 2de streepje werd steeds donkerder, en vandag dus knal posi ovu test!!! Dus gewoon goed testen en geduld hebben......(o ja niet met ochtend urine testen,da's te geconcetreerd!) Succes! x miek
Tja, van mijn ervaring zul je misschien niet vrolijk worden. Ik heb de cyclus hiervoor vanaf dag 14 getest (ik heb altijd een lange cyclus) en ik heb tot dag 34 getest en heb geen enkel tweede streepje gezien. Het teststreepje verscheen telkens heel netjes dus ik deed de tests wel goed. Ik dacht al dat ik geen eisprong had gehad maar ik ben gewoon ongesteld geworden op dag 35 dus ergens is die eisprong geweest maar de LH-piek heb ik niet kunnen vinden met de ovutesten. Ik ben er dus maar weer mee gestopt want ik werd er heel onzeker van. Ik was op een gegeven moment alleen nog maar daar mee bezig. Maar jij bent nog niet zo ver in je cyclus dus misschien komt ie nog en heb je deze maand gewoon een wat langere cyclus? Of idd. is je luteale fase korter. Succes ermee!
ik ben vanaf dag 1 na mn menstruatie begonnen met testen, nu worden de lijnen met de dag dikker ik voel me soort ongi... dus hij komt eraan we kussen zoiso om de dag,ik heb vandaag witverlies, maar geen ei volgend de test,, ik ga wel echt altijd op mn gevoel af!
Joh, ik gebruikte de digi ovu testen van Clearblue, ik had pas (2keer) op dag 18 mijn ei!! Gewoon blijven gebruiken die testen. Ik heb pas laat in mijn cyclus mijn ei blijkt en dat zal jij ook wel hebben!
hoi ik ken je gevoel een beetje ik heb een cyclus van 25 dagen en ben met dag 8 al begonnen met ovulatietesten van sensitest, nu bij dag 15 nog geen tweede streepje gekregen(testen zijn goed uitgevoerd maar 1 streepje elke keer zichtbaar)...nu vraag ik me gelijk af oh jee zal die nog wel komen en is dat weer niet te laat met een cyclus van 25 dagen.
Heey meiden, Ik gebruik de ovu-testen van het kruidvat en gisteren had ik een lichte streep en vandaag alleen de controle streep. Zo gaat het eigenlijk al de hele week. Ik heb wel constant een weeïg gevoel in mn buik alsof mn ei eraan komt, maar volgens de ovu-test dus niet. Ik doe de testen wel goed want elke keer staat er een controle streep. Ik snap er echt helemaal niks van, zou het kunnen dat m'n ei wel komt maar dat de ovu-testen het niet oppikken? Liefs, Duveldraakje
Welke test heb je? Die van mij was net knal! Wordt een gezellige zondag! Volgens de calculator had ik mijn eisprong op de 18e en nu dus rond de 21e... Gewoon doortesten zou ik zeggen. succes