Hoii, Na dat je Positief ovulatie test heb getest? Binnen hoeveel uurtjes springt het ei dan? Liefs,G0nca
het gaat op de lh piek bij ovutesten. sommige vrouwen hebben zo'n korte lh piek dat ze in de ochtend positief testen maar diezelfde middag weer negatief. maar dat wil niet zeggen dat de eisprong dat al geweest is, dan is de lh piek geweest.
hmmm jaja ok euhm ik had de 18e maart een licht positieve test en toen savonds geklust,,,de 19e een knaller en ook geklust ik heb allebei deze dagen 2x per dag getest om 13:00 en om 19:00
Ik had Donderdag positief ovu-test ! op 15.00 Vrijdag ook op 15.30 Zaterdag was het weer ietje lichter. Voor donderdag hadden we 3 dagen lang niet geklust ! Daarna gewoon elke dag, nog net ook hahaha.. Wie weet misschien is het raak !!
Daarom gebruik ik de digitale ovutest van clear blue, die zijn pas posi als het smileytje komt.. Dan heb je je ei idd binnen 24-48 uur! Ik moest alleen niet klussen maar dan de dag na een posi test naar het ziekenhuis voor terugplaatsing van een embryo.
@ Ukoldaatje, Weet jij dit: Als ik nou op vrijdag avond laat, zaterdag overdag en vanmorgen vroeg een smiley heb getest? Moet mijn ei dan nog springen??? x