Ik zie ik zie, wat hopelijk jullie ook zien

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by flixbilly, Sep 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Ik zie ik zie, wat hopelijk jullie ook zien :)

Deze zwangerschapstest heb ik vanmorgen gedaan drie dagen voor mijn nod. Tenminste dat denk ik, mijn spiraal is verwijderd op 12 september, en het is nu dus eigenlijk heel onduidelijk waneer mijn ongi precies moet doorbreken, maar volgens mijn berekening met een cyclus van 33 dagen, en mijn ei om en nabij de 13e is het over drie dagen mijn nod. ;)

Bij deze mijn testje.. het is een heel licht roze streepje, maar ik zie hem. Het tweede streepje verscheen binnen 5 minuten, maar ik moest de test wel open maken om deze duidelijker op de foto te krijgen. Ik heb de foto wel bewerkt met paint om het duidelijker te maken. Zien jullie het tweede streepje ook?

Zwangerschapstest 3dagen voor nod bewerkt.jpg

2. Ik zie m eigenlijk bijna niet. Ik zou nog paar dagen wachten. Je menstruatie kan nl ook uit blijven na je spiraal. Dat t dus nog langer duurt. Ik heb in maart mn spiraal laten weghalen, en 2 weken erna was ik zwanger. Heb daarna een miskraam gehad. En nu weer zwanger.

Ik vind dat je streepje erg licht is. Dus wacht nog even. Zo'n licht streepje kan nl ook niets betekenen

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zie inderdaad een streepje, maar het lijkt mij dat deze strepen wel erg ver uit elkaar staan... Wat voor test is het?

Ik ben trouwens geen expert van spiraaltjes, maar zou je echt zo snel zwanger kunnen raken na verwijderen spiraal?

4. nani1234

nani1234 Actief lid

Jul 18, 2014
    237
    11
    18
    Ik zie wel wat. Maar staat t niet te ver naar rechts?

5. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Pietje, je kan inderdaad snel zwanger raken na een spiraal.Mijn vruchtbare periode is geweest rond het verwijderen, en uiteraard hebben we toen geklust.

Het is een kruidvat 2 voor 5 euro test.

Ik wilde over een paar dagen nogmaals testen, maar was al blij om een streepje te krijgen, heb ik hiervoor niet gehad.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Als 12-9 je spiraal is verwijderd, kun je nu niet zwanger zijn? Of lees ik nou verkeerd?

7. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Dat weet ik niet, maar toen de test dicht zat zag je het streepje netjes binnen het afleesvenster.

8. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Je was ook snel zwanger na het verwijderen van het spiraal. Erg dat het de eerste keer is misgegaan, maar gefeliciteerd met de zwangerschap.

9. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    streepje lijkt me ook erg naar rechts staan, over een paar dagen opnieuw testen..

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Dit is niet het 'juiste' streepje. Als je het kapje erop zet, zie je de streep ook niet meer. Hier moet je dus niet naar kijken, de streep hoort veel dichterbij de controle streep te staan.

11. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Hier nogmaals een foto van dezelfde test, alleen dan met het kapje erop. In het echt is het test streepje roze van kleur. Kreeg het moeilijk op een scherpe foto.

Zwangerschapstest 3 dagen voor nod.jpg

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Die staat echt op de verkeerde plek...Veel te ver van de controle streep af.

13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Voor een k2v5 staat hij inderdaad veel te ver naar rechts... Deze test is dus niet geldig...

Hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie knaller in handen mag hebben!

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Dit is de plek waar het streepje hoort

Attached Files:

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Het stripje binnenin zit veel te veel naar links. Als je het stripje meer naar rechts zet en het kapje er dan op doet zie je de streep niet meer. Deze test is echt niet geldig..

16. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Oke bedankt voor de reacties. Ik test over een paar dagen gewoon nogmaals.

Ik heb overigens niet aan het stripje gezeten, en na het testen zag ik in het afleesvenster het streepje staan, daarna heb ik deze pas geopend voor de foto.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb ook wel vaker gehad dat het stripje niet goed zat, dus geloof best dat jij er niet aan hebt gezeten.. Hopelijk over een paar dagen wel een mooie positieve test!

18. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Ik hoop het ook. Afwachten er zit niets anders op

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Succes,het kan nog best.Even paar dagen wachten.

20. Drieka

Drieka Niet meer actief

+1 :(

Share This Page