elke dag ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door allstar, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden/weten...

Wij zitten nu in ronde 2 ( tenminste... ongi geworden na stoppen met pil en daarna nog 1 x "natuurlijk" ....dat is ronde 2 toch? ;) )

en ik ben benieuwd of het "kwaad" kan elke dag te klussen rondom de eisprong? :) om de dag is beter lees ik wel eens... zou het echt minder van kwaliteit zijn? Er ligt dan wel een dubbele voorraad klaar om het zo even te noemen ;) haha

groetjes...

2. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ze zeggen dat het zaad inderdaad iets afneemt, maar goed niet geschoten is altijd mis toch.

Zolang jullie het elke dag met plezier doen.. Er is vast wel 1 zaadje die goed blijft van kwaliteit.

Succes!!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Het is niet dat de kwaliteit minder wordt, alleen de hoeveelheid.. Kan geen kwaad joh! :)

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    als de zaadproductie gewoon "normaal "is kan t geen kwaad.

als deze erg laag is , dan wel ivm het opsparen van meerdere zaadcellen :)

5. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik zou het vooral niet geforceerd doen, je denkt al gauw zovaak mogelijk "te moeten" voordat de kansen verspeeld zijn en je weer een ronde verder bent.

Wij zijn net begonnen en doen het met veel plezier iedere dag, al is dat ook met vlagen. Maar in principe blijven zaadcellen een paar dagen leven, dus dat zit ook wel goed als je bijv om de dag zou klussen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij zoonlief elke dag rond de eisprong: 1ste ronde raak.

Bij deze zwangerschap om de andere dag rond de eisprong: 1ste ronde niet raak. 2de ronde elke dag rond de eisprong: raak...

Deden het vooral ook omdat we er zin in hadden, niet omdat het moest. Hoewel manlief er niets op tegen had om het elke dag te doen in de tweede ronde :p

7. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik denk dat het bij iedereen verschillend is, hier een aantal rondes elke dag, aantal rondes om de dag en niet zwanger.

8. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    ik heb deze maand om de dag gdn en rond de eirsproong elke dag ik ben benieuwd!

wachtennnnn

9. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    bedankt voor jullie reactie's... we klussen gewoon verder en ik denk ook dat het per mens verschillend is inderdaad... gewoon afwachten :D

10. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi wij hebben ook de week van eissprong elke dag geklust voelde mer er gewoon beter bij dan steeds te denken zou ik het hebben gemist :) maar dat betekent datuurlijk niet dat het raak moet zijn even afwachten

11. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Het gene wat ik wel vervelend vind, is dat ik dus nadat ik ben gestopt met de pil... ongesteld geworden ben, en vervolgens rond dag 16/17 positieve ovulatietest had... en een cyclus van 35 dagen

Wat is nu handig om weer aan te houden? weer dag 16/17 ? :(

zit nu vandaag op dag....( even rekenen ) 15 ;)

Deel Deze Pagina