Even een vraagje.. Ik ben sinds 3 dagen aan de pil begonnen, omdat ik nog steeds geen cylcus had na mijn zoontje's geboorte. Tip, begin een maand met de pil hopelijk wordt het dan gereset?! Nu heb ik dus 3 dagen de pil geslikt. Voor de gein deed ik (na 30 eerdere negatieve testen en 3 dgn geen test) een ovutest, is deze dus positief!! Kan dit door de pil komen, de stofjes ofzo? Of heb ik nu toch eindelijk mijn ei. En was is dus te ongeduldig?! Want dan stop ik dus meteen weer met de pil, baal baal!
weet niemand dit of is het zo'n domme vraag? Ik probeer straks nog een ovutest, om te checken of hij nu ook nog positief is. Kan natuurlijk ook eergister zijn geweest, heb ik niet getest. Gister voor de zekerheid wel maar even geklust...
als je aan de pil bent heb je als het goed is geen eisprong.. dus zou de ovutest negatief moeten zijn.. als die echt positief is dan zou ik de pil nog eeen week of 3 laten liggen.. als je dan nog niet ongesteld bent kun je er altijd nog mee beginnen..
Nee normaal stoot de pil het eitje af toch? En dat is je ongi Ik hoop dat het dus toch een eitje is, maar dat de 3 pillen nog niet hun werk gaan doen dan. Ik ga niet meer verder slikken en wacht nog 2 weken, dan zou ik zoiezo ongi moeten worden, ook zonder pil, als dit mijn ei echt is.... Gebeurt en niets en ook niet zwanger, ga ik de strip afslikken en hopelijk komt alles dan op ganag... Ppff.. wat een gedoe zeg...
weet niet wanneer je met je strip bent begonnen. Als je m slikt op de eerste dag van je ongi dan issie meteen veilig omdat hij dan een eisprong kan voorkomen. Als je "zomaar" gaat slikken, is hij dus niet "veilig" aangezien er dan al een hormonaal begin van een eisprong is en die hormoonspiegel van de pil niet hoog genoeg is om je eisprong te voorkomen.