kv 2 voor 5 euro....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Monieqje, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey meiden volgens mij komt mijn pendel uit!!! Heb net echt HEEL ERG licht posi getest met kv test...maar hij is ZO licht dat ik er geen eens een foto van kan maken en dus ook nog nergens vanuit ga zit immers ook nog voor me NOD!
    En ik ken de risicos daarvan maar vond het wel leuk om het met jullie te delen :D ik heb immers nog NOOIT een 2de streep gehad met die test.
    Dus ga over een paar dagen nog maar een keer testen :)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend hoor... hierbij dat een voorzichtige felicitatie!

Hopelijk over een paar dagen een knaltest!

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Let je er wel op dat de KV 2 voor 5 tegenwoordig ook indrooglijntjes kent.
    Even afwachten dus of de testen donkerder worden.
    Maar vooralsnog een voorzichtige felicitatie.

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden :D ik hoop dat de streep over een paar dagen duidelijker is :D

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Spannend! Hoeveel dagen zit je voor NOD? En heb je al kwaaltjes omdat je de drang kreeg te testen?

Groetjes Cyntje78

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    dat weet il dus niet precies ik denk dat il afgelopen maandag, dinsdag me eisprong heb gehad...een week eerder dan de rekenmachine van de site zei...ik ben sowieso mijn hele cyclus even kwijt :( en ik heb zeker wat klachtjes waardoor ik wilde testen zoals dat ik vanmiddag tijdens het douche niet lekker werd (misselijk en viel bijna faluw!) en heel erg last van mijn onderbuik....

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Mmmm dan zit je nu ongeveer 8 dagen voor NOD? Was het een roze streepje of grijzig? Heel spannend hoor... maar erg vroeg voor een posi test... Probeer het anders over 2 dagen nog eens? Dan zou hij duidelijker moeten zijn als hij positief was.

Heel veel succes!

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanx cyntje :) ik weet dat het heel erg vroeg is maar aangezien ik niet 100% zeker ben van me cyclus....maar ik ga inderdaad over 2 a 3 dagen nog een keer testen ;) we zullen het wel merken, maar ik heb het gevoel dat ik zwanger ben waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik gewoon...

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha... ja dat gevoel ken ik! Heb ik ook maar zeg dan in mezelf... " nee, cyntje... je wordt gewoon ongi waarschijnlijk ;) "

10. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hahaha ja inderdaad. Ik heb wel eens vaker dat gevoel gehad maar nu heb ik dat gevoel ECHT zeg maar...heel raar...maarja we zullen maar afwachten ;)
    Maar hoe gaat het bij jou??

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o meis ik hoop het echt ik blijf voor je duimen hoor

12. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Hoi
    Ik herken je verhaal en heb ook een test gedaan een aantal dagen geleden. Een licht streepje kwam al snel tevoorschijn. Nu een paar dagen later weer een test gedaan, maar nu met een dikke roze streep als resultaat!
    Heel veel succes!

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    oohh dat geeft mij ook weer hoop :) liet net de moed weer zakken... Nu heb ik weer het idee dat ik totaal niet zwanger ben...ppppffff ging het allemaal maar wat makkelijker zeg....pppfff
    Op de 1 of andere manier denk ik dat het een valse test is en dat die niet positiever wordr

14. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Heb je foto? waneer ga je weer testen? spannie hoor ik ga duimen :)

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    is helaas te licht om een foto van kunnen te maken maar ik wil eigenlijk morgen of overmorgen ochtend testen. maar vanmorge had ik me toch een pijn in me bm!!!! Niet normaal!! Kon wel janken ik had het bij het lopen en van staan naar zitten en andersom ik heb nog steeds dat als ik ga zitten dat het echt pijn doet

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wordt weer spannend monieqje !!

17. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    meiden!!!!! Door die steken in me bm die ik nu heb (met zitten, lopen, etc.) had ik maar een tampon in gedaan en net zat daar een slijmprop op die HEEL elastisch was met wat bruin!!!!! Wat is dit????!!!!!!!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien innesteling ??

19. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    maar het was een redelijk grote bruinige slijmprop en echt onwijs elastisch...als ik het tussen me vingers had en uitrekte leek het net alsof het een vliesje was...oh ik ben zo bang! Wat moet ik doen?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn , ben je bang dat je een hele vroege miskraam hebt ?

Deel Deze Pagina