ja het is echt een opluchting zijn ook zo blij dat alles in orden is ik voel zelf helemaal niks geen pijnlijke borsten niet misselijk of moe echt raar ben dus bang dan ik zondag gewoon ongesteld word weet dat ik positief moet blijven maar al had ik maar iets of wat dat ik kon voelen maar helemaal nop hoeveel dagen ben je nu overtijd ilana hopelijk kun je ons snel goed nieuws vertellen
Dat kan ik begrijpen wat een opluchting moet dat zijn zeg . en gewoon positief blijven hoor een positest kan altijd Uhhmm hihi vanmorgen weer getest gewoon een gevoel dat ik dat moest doen !
Dankjewel!!! we kunnen het nog niet geloven hoor zeker mn vriend durft nog niet echt heel blij te zijn. ik ga morgen ochtend een cb met zon indicator doen ..zou dat al kunnen denk je ?
Dankje zo onwerkelijk .. Maar het kan nog altijd hoor gewoon door blijven testen je piek kan nog komen !
Hoi Meiden, sorry zag gister even geen tijd om achter de comp. te zitten. Als eerst @ Ilana: GEFELICITEERD!!!!! wat super goed!!! Ben zo blij voor je!!!!!! hoe voel je je??? @Vl1nder: Ook al goed nieuws! Hartstikke fijn! nou voor jou dan ook op naar nog meer goed nieuws! Ik zie dat er nog andere gezellig meekletsen Ik heb maar even snel bijgelezen. Hoe het met mij gaat... mja het gaat wel weer.... vanmorgen negatief getest Het viel zo tegen, ik had er best een goed gevoel over, ik had zoveel pijn in me buik gehad en voor het eerst in 10 maanden afscheiding tussen me ei en nod/1 dus eigenlijk snap ik er helemaal niks van!!
hey meid weer een tegenvallen idd had het je zo gegund wel raar dat je pijn in je buik hebt en dan nog een neagtieve test wanneer is je nod ik durf niet te testen ik heb zondag mijn nod heb zo veel zeneuwen in mijn lichaam wel blij dat alles goed zit daat maakt ik me ng het meeste zorgen over heb helemaal geen klachten zo als pijnlijke borsten misselijk enzo ook geen krampen ofniks beetje raar weet niet wat ik moet verwachten zondag
@vl1nder: Mijn nod is ook zondag. IK heb alvast getest omdat ik zondag moet werken en als ik op me werk ongesteld wordt heb ik zo'n grote teleurstelling, wilde drama voorkomen zeg maar, nou ben ik voorbereid haha. Nou spannend voor jou ook dan. Je hoort wel vaker toch dat toen vrouwen juist helemaal niks voelde dat het wel zo was... Ik duim voor je!
Dankjewel hihi Ik voel mee heel goed hoor alleen steekjes in me buik en krampjes soms .maar dat heb jij ook toch? en ik teste ook vrij laat positief he dus wie weet ? je bent nog niet ongi toch ??
Net getest en hij was negatief snap er niks van 22 september dikke positieve ovu flink geklust en nu niks pff
Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Gisteren toen ik naar de wc ging veegde ik klein beetje oud bloed, het was het anders van kleur. Ik dacht nou dat is dus me menstruatie, maar tot me verbazing tijdens het verschonen was ie helemaal schoon. Ben daarna gaan slapen en vanochtend stond ik op en ik dacht volgens mij ben ik doorgelekt omdat ik toen niks meer in had gedaan om eventueel het bloed op te vangen. Maar tot mijn verbazing was ik helemaal schoon geen bloed of wat dan ook... Ik heb gisteren overigens in de middag getest maar dat was negatief. Wie van jullie heeft dit ook een x gehad en wat bekent het?
@ilana Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben blij voor je dat het gelukt is. Ik wordt net als bij jou er elke dag mee geconfronteerd. Iedereen die vraagt het ook wanneer ik zwanger ben en ik geef altijd een antwoord van dat komt later wel ik wil nu gewoon een vaste baan hebben, maar niet wetend dat we het ook al paar maanden proberen en het maar niet lukt. Ben zo bang dat het bij mij niet gaat lukken...
Nou hier nog een, ik ben totaal niet te genieten en als het kan zonder k me af en toe ook van alles af. En me moeder die me er elke dag aan herinnert wanneer word je nou zwanger stop met werken en neem kinderen en ik maar doodleuk zeggen wl eerst een vaste baan hebben voor ik kinderen neem. Terwijl het me niet eens uitmaakt of ik wel of niet werk ik wil gewoon zwanger worden. Maar hoe is het bij jou? Ze hebben geen cyste gevonden toch? Maar wel ong geworden ?
Mijn moeder is ook zo van zou wel leuk zij. Als jullie een kleintje hebben word er gek van heb al een lange cyclus en dan ook nog ees negatief testen heb nergens last van ook geen oud bloed of niks ook al zou ik verkeerd geteld hebben en dinsdag paz mijn nod dan moet er nu toch al iets te zien zijn of heb ik dat fout
Geen flauw idee ik dacht dat t ook elke maand raak zou zijn, was ook toen misselijk, draaierig, steken in me onderbuik, pijnlijk borsten en ja och werd ik ongesteld. En nu heb ik dat weer misselijk draaierig pijnlijke borsten alleen wat me wel nu is opgevallen ik zie me aders op hals tot me borsten wel erg goed. Misschien was dat voorheen ook zo is het me dan alleen niet opgevallen. Ik heb nu ook wel da buikpijn van ongesteld worden en ik denk eerlijk gezegd dat het vandaag wel gaat doorbreken. Maar zoals ik op de meeste forums lees is het per persoon verschillend. De een maakt meer hcg stoffen aan dan de ander en andere die krijgen de symptomen pas als ze 6 of 8 weken zijn,,,, ik duim voor je dat het dit x gaat lukken.
Ik hoop het zo ik ben al een onzeker iemand dus Ja en voor joh hoop ik ook dat je snel duidelijkheid hebt die spanning is helemaal niks voor mij