bloedverlies op nod, innesteling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hankie, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    Hallo,
    ik heb een vraagje. Gisteren was mijn nod. Nu heb ik vandaag wat rood/bruin verlies met slijm. (niet veel). Normaal gesproken ben ik altijd heel regelmatig en begint mijn menstruatie altijd met veel helderrood bloedverlies. Kan dit een innestelingsbloeding zijn of iets?
    of is het daar te laat voor? ik heb nog geen test gedaan. Kun jij me helpen?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

En? heb je getest?
    Ja het kan een innestelings bloeding zijn geweest, of een iets andere opstart van je menses dan je gewend bent.....SPANNEND!

Imke

3. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    hoi Imke,
    ik heb getest en deze was negatief. In de ochtend verlies ik ong. een eetlepel helder rood bloed (na het opstaan) en de rest van de dag niets, op een paar druppels bruin na. Heb ook totaal geen buikpijn. Heel vreemd allemaal en voel me toch echt zwanger. (?) Ik ga er maar vanuit dat ik voor de verandering eens een hele vreemde menstruatie heb en wacht geduldig af. Nadeel is dat mijn cyclus overhoop ligt. Volgende maand zien we verder. Bedankt voor je antwoord. Vind het super wat jullie doen!

Liefs Hankie

Deel Deze Pagina