1 augustus ben ik gecurreteerd na een zw.schap van 11 weken Dit is de eerste ronde sinds de MA Ik zit nu ongeveer 4 dagen voor NOD 27 dagen na de curretage kreeg ik mn eerste menstruatie HCG van de MA was niet meer meetbaar, dus dat kan geen tuurstreepjes meer geven Zien jullie ook iets?
Nog niet ( vlekkerige test op mijn computer)... maar wat ik nu niet kan zien kan beslist nog wel komen!! Spannend, ik hoop het zo voor je! EDIT: ik zie een witte streep. Dat zal misschien aan mijn computer liggen! Anders gezegd: ik vind dat het aan mijn computer ligt en niet aan jouw test
Misschien is deze beter ( weet inmiddels wel dat testen in het echt duidelijker zijn dan dat een foto ze weergeeft )
Lief van je Ik durf gewoon nog even helemaal niet voorzichtig blij te worden van deze tuurstreepjes, krijg er de bibbers van De ellende van de MA, curretage en wel/geen mola zwangerschap komen dan echt weer in flitsen voorbij
Het goede nieuws waar ik gisteren mee wegging bij de gyn is al weer voorbij Bloed! :x Ben vandaag precies een jaar bezig met zwanger worden voor een 2e uk :x