3 dgn voor nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door duqi, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    ik heb een een vroegezwangerschaptest van clearbleu gedaan die is goed positief,alleen voel ik pijn in me lies en menstruatie pijn , is dat normaal? ik hoop egt dat het wel goed komt .:)

2. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    heey ,
    ik heb er zelf niet echt ervaring mee ..
    maar wat ik heb gelezen bij andere meiden is dat het wel vaker voor komt dat je het gevoel ongi te worden heb rond die periode ..

en natuurlijk is de eerste periode van je zwangerschap het kwetsbaarste dus het kan ook nog zijn dat het vruchtje word afgestoten ( waar we natuurlijk niet van uitgaan !!!)

het enige wat ik je aan kan rade is waneer je bloed verlies of hevige krampen krijg tog even naar de huis arts gaan en daar verder informeren

suc6 met je zwangerschap en Gefeliciteerd

3. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    dankje wel xuxa.
    en dat ben ik bang voor dat het wordt eem menstruatie:(

4. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    ooo, en bij mij dochter heb ik nooit ongi pijn gehad ook niet bij men 2 ,en 3 k had allen rugpijn. maar deze heb ik ongi pijn.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb ook wel ongipijntje gehad hoor rond mijn nod!

Niet gelijk uitgaan van het slechte, want bij meer dan 90% van de vrouwen komen pijntjes rond de nod voor (en vaak de eerste paar weken van de zwangerschap).
    Dat is allemaal heel gewoon, want je lichaam moet echt een slag in de rondte werken om je lichaam helemaal klaar te stomen voor het groeiende ukkie!

Lekker genieten van het zwanger zijn :D

6. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik zeg ook geniet van je prile zwangerschap !!
    en als je je echt zorgen maak .. kan je altijd de HA bellen ..
    maar zover ik lees gaat het heus wel goed komen ..

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    de ongipijntjes enzo die je nu voelt is het groeien van je baarmoeder. dus alleen maar goed!

proficiat!

8. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    bedankt jullie voor die lieve reacties:) ik duim egt dat het gd komt.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    had ik ook, paar dagen achter elkaar...die rotkramp, dacht exht jaaa hoor helaas ik wordt ongie maar de dagen verstreken en ik was gewoon lekker zwanger, en je hoort het vaker hoor dus het kan er gewoon bij horen! geniet er lekker van! (naja niet van de krampen maar de zwangerschap :):):)

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik had rond mijn NOD ook ongipijn, maar ik was toch echt zwanger! :)(zie mijn banner :p)

Gefeliciteerd en geniet er maar van!

11. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hoort er echt bij hoor.
    Vooral die pijn in de lies is erg herkenbaar, had ik ook bij mijn zwangerschap.
    Lekker gaan genieten meid!

12. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik had het ook en zie mijn banner voor het resultaat.

In de rondes dat het niet raak was, had ik juist niet veel ongitekenen tijdens mijn NOD en toen het wel raak was, dus juist wel ongi tekenen. Je lichaam kan je goed in de war brengen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

13. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hallo allemaal, men probleem is dat ik twijfel veel of het zo is terwijl het is een duidelijke test, men vriendin probeert me gerust te stellen maar ht lukt niet,
    vorige jaar heb ik een missed abortion gehad:(. doordat ben ik bang voor nog een mk.en ik moet pas donderdag me menstruatie krigen.maar ik ga vandaag een digitale kopen van clearbleu en ik laat jullie weten!:)

14. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    ik heb die test gedaan niet zwanger:( ik vindy het wel raar terwijl die gisteren is knal positief ,
    heeft iemand dit meegemaakt? ik baal echt:(

15. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik heb het wel is vaker gelezen. Bovendien, de digitale is minder gevoelig dan de gewone test. Je zit nog voor je nod begrijp ik? Dat is ook best vroeg om te testen. Ik zou me niet zo'n zorgen maken.

Met welke test heb je de eerste keer getest? De Kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed en heel gevoelig. Ik zou toch nog even hoop houden.

En wat betreft dat ongi gevoel, dat had ik ook toen ik al zwanger was. De eerste weken ook nog. En ik kreeg een gezonde dochter.

Hoop dat je toch zwanger bent. Maar als die eerste test zo duidelijk was, heb ik er wel vertrouwen in.

16. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hoi roos ,
    ik heb van clearblue gedaan, heb ht pas 3 dgn voor nod . jammer kan ik geen foto aan jullie laten zien . maar ik mt pas donderdag men menstruatie krijgen , duurt zo langggggggggg. maar ja geduld mt ik hebben.:)

17. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik had ook voor nod ongipijn (toen ik zwanger was) en nog heel lang er na!! Je baarmoeder groeit,
    daar komt de ongipijn van :)

18. z0nne

z0nne Niet meer actief

Die test heeft meer hcg nodig ;) over 2/3 dagen nog eens testen ;)

19. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    jammer genoeg begin ik een beetje te bloeden:(
    het doet zo pijn om elke maand te proberen en het lukt niet,ik kan echt niet meer tegen .
    elke keer huil ik van de pijn dat ik in me hart voel.het is gw pijnlijk om dit elke keer mee te maken:(:(:(

20. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Duqi wat naar!! Ik hoop dat het toch nog goed komt...
    Sterkte meid.

Deel Deze Pagina