Hey dames, Ik probeer mijn test op de foto te zetten maar dan zie je het bijna niet.. straks even met de gewone camera proberen. Ik heb vannochtend een test gedaan met ochtend urine en toen het over de test vloeide... kreeg ik gelijk een 2de streepje. Dit 2de streepje is welliswaar vaag... maar staat dr wel... De test is van sensitest... iemand ervaringen mee?? Ik zal prberen er vandaag een foto van te nemen, straks even proberen te testen met kruidvat en over een paar dagen met clear blue ofzo... alvast een voorzichtige hoera hier. liefs
Oeh.. spannend meid.. aan je onderschrift te lezen heeft t lang geduurd.. Ik ga duimen.. ben benieuwd naar de foto, maar als je zelf de streep duidelijk ziet ben k ook in de HOERAAAAH stemming..
Is het een sensitest midstream en de dipstick? Met de Midstream heb ik goede ervaringen! Ik ben benieuwd naar de foto! We gaan hard voor je duimen
meiden, hieronder mijn test... heb net met een paar uitgeperste druppels ( veels te kort ook) een clear blue test gedaan... die gaf aan NIET ZWANGER... morgen ochtend weer proberen? ik heb dr nu in totaal 7 maanden over gedaan..
Hey meis, je test is hardstikke positief hoor. GEFELICITEERD!!! Heb verhalen genoeg gelzen van meiden waarbij de cb toch een paar daagjes langer nodig had, |Heb m zelf ook pas een aantal dagen na nod gedaan omdat ik wist dat ik anders toch weer onzeker zou worden. Welke cb test heb je? Die met indicator schijnt iets sneller te reageren die zonder schijnt behoorlijk wat hcg nodig te hebben. Liefs mij
Ik denk dat je voor de cb test zoals je zelf al aangeeft te weinig urine hebt gebruikt. Ik geloof dat de cb test daar heel nauw naar luistert, heb ik weleens in de gebruiksaanwijzing gelezen tenminste. En je foto zegt genoeg hoor! Je bet echt zwanger meid! Geloof het maar!
net een kv test gedaan.. die was zo negatief als hij maar negatief kan wezen... ( 2 uur plas opgehouden..)
Wendy- je wilt teveel te snel... De test die je vanochtend hebt gedaan is ECHT positief. De digitale zei waarschijnlijk niet zwanger omdat je hem ten eerste al niet met voldoende urine hebt gedaan (3 druppels) en ten tweede geen eerste ochtend urine. De kv ziet er waarschijnlijk negatief uit voor dezelfde reden. Omdat het nog zo vroeg is en je hem niet met ochtend urine hebt gedaan. ECHT je bent zwanger en morgen met OCHTEND urine gaat de kv ook positief zijn.
Ik zeg ook zwanger hoor, en sluit me bij Lynnami aan...ik dacht precies hetzelfde!Spannend meid, en het is echt positief hoor meid!Die test die je liet zien Liefs
jeetje meiden, ik hoor zulke negatieve berichten op een ander forum, dat sensitest ook met mannenurine positief test... Het afwachten word moeilijk kruidvat heb ik gedaan toen ik 2 uurtjes niet geplast heb.... k ga morgenochtend weer testen maar ben als de dood voor een telleurstelling
ik had ook sensitest.. 2 dagen voor nod en toen lichte streep... en toen heb ik dinsdag op mn nod weer 1 gedaan een casette en een dipstick en ook alle2 posie alleen niet super veel donkerder en donderdag dus weer 2 dagen later heb ik pas cb met indicator gedaaan en er stond vrij snel zwanger ik vind je test ook super positief zo was hij bij mij ook! gefeliciteerd
dank je wel meiden, met al die positieve verhalen krijg ik echt kriebels in mijn buik ( naast mijn lichte misselijkheid)