Ben benieuwd of er vrouwen zijn die dit gehad hebben En ben dan ook benieuwd naar hun verhaal.... Ik heb namelijk licht bruin verlies maar mijn temp was vanmorgen wel weer behoorlijk gestegen. Nod is zaterdag...
Ooievaar, ik hoop het zo voor je. Ik heb hetzelfde. Nu licht bruin verlies en op 11 DPO. Vanmorgen was mijn temp ook nog hoog. Hopelijk test je over twee dagen positief!
Ik heb nu ook last van een klien beetje licht bruine afscheiding. Morgen in mijn nod. Maar meestal is het een voorteken van de naderende ongi
Hoi Ooievaar, Nee ik heb hem nog niet hier staan. Was pas mijn eetste temp ronde en die duurde gelijk 47 dagen. Ben nu echt ongie geworden dus weer op naar een volgende kans. Ga nu een weekje wintersporten, maar blijf mijn temp wel bijhouden. Als ik terug ben zal ik eens proberen hem ook bij tempkaartjes te plaatsen
Wat balen Olga! Ik hoop dat je snel zwanger bent meis Geniet van je heerlijke wintersport Wat was je temp vanmorgen eigenlijk Olga Was ie behoorlijk gezakt? Linda balen dat je ook bruinverlies hebt Meestal is het inderdaad wel een teken dat je ongi eraan komt. Helaas
Helaas ben ik ongi geworden vanmiddag Heel raar want mijn temp was nog zo hoog vanmorgen Normaal is ie 36.45 en vanmorgen was ie 37.04 Snap er niks van
Ok, er zit nog zoveel tijd tussen. Nou die kans zou ik dan zeker goed benutten meid Wie weet ben je tegen 15 maart al zwanger, zou fantastich zijn. Wel sneu, dat je nu ongi ben geworden (dat voor de zoveelste keer al)
Hoi, nog effe snel een antwoordje voor ik weg ga. Wat balen dat jij nu toch ook ongie bent geworden Ooievaar! Mijn temp was vanmorgen ook nog 36.9, dus ook nog vrij hoog. Hij zal morgen wel gezakt zijn denk ik. Ooievaar dan zie ik je over 1,5 week wel bij de tempkaartjes.... hoe lang is jou cyclus eigenlijk? En ik lees iets over een operatie?
Balen, meid Neem in februari maar gewoon vrij samen Wie weet... Succes (maar weer en weer en weer.. )