stikmisselijk van de zenuwen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Eefke84, Jul 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

had er helemaal niet op gerekend. na 9 maanden niets en tussendoor een vmk:( gister ongikrampen, dus dacht alweer ja hoor:x vanmorgen, toch wel zere boobs, maar ja ook dat heb ik weleens meer. maar wel erger ook toen bij de vmk. vanmorgen, beetje weeig gevoel,niet echt misselijk maar toch ook niet dat je zegt voel me kiplekker. moest toch bij dekruidvat zijn dus dacht: stik kan mij die 5 euri schelen. weet ik iig dat ie negatief is, kunnen we weer verder.;) kom thuis, plurk in de box gezet, plassen en............... komt er toch een licht streepje binnen 2 minuten:$:$:$:$ hij is licht maar toch duidelijk en ruim binnen de tijd! zou het dan toch?? durf niet blij te zijn. die vmk zit nog zo in mn hoofd.;) moet zeggen dat ik nu nog steeds niet lekker ben. maar kan ook van de zenuwen zijn. heb meteen mn zp vriendinnetje gesmst die natuurlijk uitgerekend net nu naar italie is:p. ben heel tijd aan het klooien om een goede foto te krijgen maar dat lukt me niet. ben zon onbenul met die camera:) ik durf het man gewoon niet te vertellen vanavond. zo bang dat ik hem over een paar dagen toch teleur moet stellen weer..
    pffffffff morgenvroeg of zondag nog maar een keer testen. morgen of zondag is ook mn nod dus..... oooh ik wil het ZO graag!:)
    en uitgerekend deze week heb ik nog een pilsje op op de verjaardag van mn vader omdat ik geen hoop had even. grrrrrr gelukkig maar bij 1 gelaten;)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik weet ook niet wat ik moet doen. loop hier maar te nutteloss heen en weer hahahaha

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Ben heel blij voor je! Gefeliciteerd.
    Al is ie licht, streep is streep toch ;)

En dat je niet weet wat je moet doen ken ik, haha. Toen ik voor het eerst een positieve test in handen had was ik zo blij dat ik ook maar heen en weer bleef lopen en niet wist wat ik moest doen haha.

Meid geniet ervan (eindelijk!) een zwangerschap.
    Veel plezier met vertellen.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Plurkie, Spannnnnend!
    Ben benieuwd of de foto gaat lukken, ben erg nieuwsgierig :D

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Een streep is een streep!!
    Ik hoop dat de test over een paar dagen duidelijker mag zijn :)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je meiden.
    sammie88@ ja ik kan die camera wel wat doen joh!! pokke ding. en de gebruiksaanwijzing staat er ook al niets over in! vreemd want de vorige keer met mn positest van de vmk is het wel gelukt.
    ik hou jullie uiteraad op de hoogte.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat spannend zeg! zou echt leuk zijn.
    Wat mooi dat er een streepje kwam, dan is de kans toch aanwezig dat je zwanger bent hoor! meestal is een streep echt een streep. ben heel benieuwd hoe je volgende test eruit gaat zien, ik ga voor je hopen!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik duim voor je hoor!! Spannend :)

9. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhhh snap best dat je nu gek wordt meid....
    Ik ga heel hard voor je duimen!!!

streep is streep!!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn duimen draaien op volle toeren voor je! Vreselijk is dat wachten he? Wachten tot de 1e 12 weken voorbij zijn....
    Ik feliciteer je gewoon alvast!

11. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Wat spannend!! Weet goed hoe je je voelt! Ik duim voor je :)

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

spannend! Denk echt dat je zwanger bent voorzichtige felicitatie van hieruit :D

13. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Aaaaaah Plurkie zou het??? :D

Spannend!!!

Duim voor je! ;)

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pfff ben nog nooit zo zenuwachtig geweest volgens mij:D zit heel tijd nara die test te koekeloeren en hij blijft zoals die is. licht positief. zonder te turen een lichte streep.;) van een meter afstand goed te zien.

hoewist met joe eigenlijk???:)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

WOW Plurkie!
    Voorzichtig gefeliciteerd!
    Heb je het toch wel al verteld aan je man?

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja net!:D hij komt pas net thuis. hij zei ook meteen. das een duidelijke streep! is ook erg blij natuurlijk... hebben afgesproken zondag weer te testen.;)

17. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    spannend!! mijn duimen draaien voor je...
    en alsvast voorzichtig gefeliciteerd!

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    gefeliciteerd!

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gatsie ben gewoon a lheel de avond naar. niet echt supermisselijk maar weeig en gewoon niet jofel in mn maag en buik.... wel positief denk ik he?

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dat klinkt al heel goed Plurkie!

Share This Page