Heyy dames, ik heb gisterennacht een test gedaan en er verscheen een licht streeepje.. Hoop zoo erg dat het allemaal goed gaat.. Willen jullie ff ook meekijken nr mn test? Ben benieuwd!!
Zie je test nergens maar een streep is een streep hoor meid! Hij wordt vanzelf dikker Gefeliciteerd!!!
Hihi ik ook niet maar ik zie dat je 1 dag overtijd bent en streep = streep. Ik ga je voorzichtig feliciteren!
Dankjewel meide voor jullie reactie.. Mn laptop doet het niet en ik weet niet hoe ik het via mn iphone erop moet zetten? Heb net met middagurine getest en ik vond het m wel ietsie donkerder!! Weet iemand hoe ik via mn telefoon kan uploaden?
Via je telefoon kun je hem vaak alleen maar uploaden in een fotoalbum op de profiel, deed ik ook! En ben nieuwsgierig naar je test haha
Hier ook iemand die nieuwsgierig is naar je test! Wel alvast een voorzichtige gefeliciteerd meid ! Een streep is een streep!
Meiden, mn testen worden gelukkig wel donkerder.. Ik zal zo eens ff proberen om ze in mn fotoalbum te uploaden.. Laat jullie wel weten zodra ik het heb gedaan.. Kunnen jullie ook lekker meekijken..