Hallo dames, Ik ben even in de war en ik weet ze zeggen altijd een streep is een streep. Maar was dit daadwerkelijk een streep of niet? Heb helaas geen foto ervan. Na 1 minuut was hij redelijk duidelijk maar zeer licht roze, na de 5 minuten leek het meer een wit voorgedrukt streepje in de test zelf te zijn . Het was een predictor vroege test van de etos. En in de middag genomen maar ben vastende dus ging er van uit dat dan geconcentreerder is dan in de ochtend omdat ik me rond vieren nog voldrink hihi. Mijn man heb ik niet mee kunnen laten kijken omdat hij me al abortus wil aanpraten voor zeker was al dat ik wel of niet zwanger ben ( was de pil enkele malen vergeten ben spiraal gewend maar doorheen zwanger geraakt en miskraam gehad ). Anyways abortus is voor mij geen optie , we hebben al 2 kids ( van 2 en 1 ) dus zou zelf ook liever wat tijd er tussen hebben nu omdat anders erg druk is hihi. Maar als zo is dan is van harte welkom, eentje meer redden we ook wel. Maar wil dit dus weten voor mijn man begint te merken / zeuren dat overtijd ben zodat ik me kan voorbereiden. Denk zelf dat gewoon negatief is, maar ergens zit toch in me hoofd ik zag een streep, licht en moet goed kijken maar hij was er... Of het is een soort voorstreepje in de test zelf... Weet ook niet wanneer me nod is ben erg onregelmatig, rond dit weekend ga ik vanuit. Sorry voor lange verhaal THNX
Ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een test doen, evt de kruidvat 2 voor 5, die is gevoeliger. Dan weet je het zeker..
tjee wat een situatie..mannen zijn daar zo simpel in he:x die denken gewoon ach we laten het weghalen geen probleem zonder te weten wat dt inhoud voor de vrouw en denkende aan al die vrouwen die niet zwanger kunnen worden.. ik weet wel dat predictor niet echt een geweldig merk is qua wangerschapstesten,misschien een kruidvat test doen de 2 voor 5 euro.. succes!!
Je hebt gelijk, loop moeilijk te doen om niks. Maar is voornamelijk druk maken om de strijd die zal komen zucht
Ja mutsie wat je zegt, ze kunnen zo lekker lomp zijn. Zijn redeneringen zijn enkel gebasseerd op gemakzucht . In elk geval dan maar weer stiekem richting kruidvat maandag als niet ga menstrueren. Maar heb al week krampjes gelijk aan die ik had met de andere twee. Maar dat zegt niks kan ook gewoon iets andere soort kramping zijn voor de menstruatie
ja mar ja ik ben daar heel makkelijk in,als hij geen kindjes meer wil had ie zijn ... in zijn broek moeten houden!:x
Dat heb ik hem ook al gezegd. We hadden nota bene uur daarvoor nog over gehad welke anticonceptie ik beter kon gaan nemen. Aangezien de mirena voor mij een faillure was heb ik nu beetje angst dat weer niet goed zal blijven zitten of weer zwanger door raak, en de pil vergeet ik soms in de hectiek op tijd in te nemen ) heb heel lichte'. Dus hij wist hoe en wat! Hij kan op ze buik schrijven dat weg laat halen. Als hij dan echt weg wil gaan zegt dat meer over hem dan ons... vind ik
Predictor geeft vaak valse uitslagen! Vooral die Vroege Test van Predictor. Die schijnt vaak negatief aan te geven als je zwanger bent en positief als je juist niet zwanger bent. Verder hebben mensen zwanger kraanwater volgens Predictor (iemand heeft een test gedaan met kraanwater) en iemands man bleek zwanger te zijn volgens Predictor. Wil je zekerheid, dan zou ik een ander merk test kopen. Bijvoorbeeld Clearblue, Kruidvat 2 voor 5 euro, Apotheek Eigen Merk of DA Eigen Merk.
Hahahaha dus dan zou ik eerder niet zwanger zijn , wat ik ook vermoed hoor. Gisteren bloedtest gekregen aangezien me menstruatie maar uitblijft. Kan morgenochtend bellen voor de uitslag, ben benieuwd. Heb bij de vorige twee elke keer gewoon v/d apotheek gebruikt en vorige week woensdag ook. Maar zaterdag was de apotheek dicht en dacht dan maar de 'duurdere'die zal wel beter zijn hahaha, niet dus. Moet zeggen heb nu wel de kriebels langs kruidvat te gaan ben gewoon nieuwsgierig maar krijg morgen toch me uitslag en die zal gewoon negatief zijn, voel me totaal niet zwanger op de krampjes na. Afwachten maar