Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en ik heb eigenlijk een vraag waarvan ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn vriend en ik hebben deze maand voor het eerst geprobeerd om zwanger te raken.Nou moest ik volgens de berekeningen omstreeks 7 mei mijn ovulatie hebben.Wij zijn op 1 mei alvast begonnen met om de dag klussen(gewoon om op tijd te zijn en even te oefenen)Toen ben ik op 5 mei begonnen met ovulatietesten,5&6 mei had ik 2x een heel licht roze streepje en daarna eigenlijk niet meer.Die piek is tot nu toe niet gekomen en ik verwacht hem nu ook niet meer te krijgen aangezien ik 22 mei weer ongesteld moet worden.Nou heb ik inmiddels zo'n 5 dagen al allerlei kwaaltjes als:kramp in mijn onderbuik,hoofdpijn,snel moe en moeilijk naar het toilet kunnen. En gister had ik een heel licht bruin/roze afscheiding(terwijl ik toch pas over 8 dagen ongesteld zou moeten worden)Om het verhaal kort te maken:zou het kunnen zijn dat ik mijn ovulatie al heel vroeg heb gehad,zo rond 4 mei en dat ik nu toch al zwanger ben? En zo ja,zou ik dan omdat ik een vroege eisprong heb gehad en het eitje mogelijk dus eerder ingenesteld zou kunnen zijn ook eerder dan normaal een zwangerschapstest kunnen doen? Sorry voor het lange verhaal,maar ik ben zo benieuwd,ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Mandy
Als je eisprong vroeger was, kan je ook vroeger testen, als je licht bruin/roze afscheiding de innesteling was dan zou je al positief kunnen testen XX
Bedankt voor de snelle reacties Ik heb wel de pil geslikt ja,ik ben daar begin januari mee gestopt. Maar kan ik evengoed testen aangezien ik pas over 8 dagen in principe ongesteld moet worden?
Ik zou persoonlijk nog heel even wachten... Minimaal 4 dagen. Misschien is je ei eerder geweest, misschien niet. Mocht het niet zo zijn, dan heb je kans dat je 4 dagen voor je NOD wel positief test... Sommige vrouwen hebben dat geluk
In dat geval moet ik toch echt nog even wachten,helaas Zal dan later in de week een vroege test doen en dan hopen dat hij positief is in ieder geval bedankt voor de snelle reacties xxx
Tsja. Bij mijn zoon heb ik 5 dagen voor nod een knaltest gehad. Achteraf bleek ik een vroege eisprong had gehad. Maar dat wist ik toen niet! Nu heb ik het er weer op gewaagd 5 dgn voor nod en een mooie streep ( check maar in mijn fotoalbum ) . Dus het kan wel, maar ik zou me er niet te veel op verheugen! Succes
Oh dat zij inderdaad mooie testen Gefeliciteerd! Ik probeer er ook rekening mee te houden dat het niets is maar toch vind ik dat erg moeilijk. Meer dan hopen kunnen we niet doen dus ik wacht af. Toch bedankt voor de reactie Xxx