Kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pientje1, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Zit met mijn handen in het haar. Zal kort de situatie uitleggen: wij zitten in ronde 12 en nog steeds niet zwanger. Ik gebruik nu 10 maanden ovulatietesten van matcare en inmiddels weet ik wel hoe mijn cyclus verloopt en hoe mijn eisprong voelt. Toch kan ik niet stoppen met de ovutesten, omdat ik graag precies wil weten wanneer mijn eisprong is (voor het gevoel).
    Maar wat ik nu had: zaterdag een ovutest gedaan, deze was overduidelijk negatief. Zondag geen gedaan, omdat ik ook nog niks voelde. Gisterenochtend flinke eisprongpijn gehad tot ong. 16.00 uur. Pas om 18.00 uur getest en ook deze test was overduidelijk negatief. Kan het dat ik in de tussentijd toch mijn eisprong heb gehad? Kan wel huilen, want na een jaar zie ik het toch allemaal niet meer zitten en dan ook nog mijn eisprong missen, weer een maand voorbij.
     
  2. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve pientje..
    Ik weet niet of dat kan.. ik gebruik ze nml niet..
    Maar ben jij vanaf zaterdag wel intiem geweest met je man (zoowwwwww heb ik dat ff netjes verwoord:D)
    Dan is er nml niks aan de hand..
    Zelfs vrijdag mag je nog wel meetellen..
    Zaad kan eventjes overleven daar;)
    En ik snap je wanhoop wel hoor..
    Ik weet niet hoe oud je bent.. Maar na een jaar kun jecontact opnemen met je ha om een verwijzing te krijgen naar de gyn..
    Een hele stap.. Maar soms helpt het
     
  3. Biejie

    Biejie Bekend lid

    12 aug 2008
    723
    0
    0
    Wat vervelend voor je pientje! Ik begrijp dat je er wat wanhopig van wordt...
    Maar vergeet niet dat het 'zomaar ineens' toch raak kan zijn, iedere maand weer.

    Ik ken het gevoel van wanhoop, zelf heb ik 18 rondes moeten wachten tot ik zwanger raakt van mijn dochtertje.. in de maand dat ik het juist niet verwachtte...! Houdt hoop!!
     
  4. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    @ Nanette en Biejie: bedankt voor jullie lieve berichtje! We zijn al bij de gyn geweest, daar een inwendige echo gehad en zaadonderzoek. Beide is goed, dus nu proberen we nog een paar maanden zelf en dan hsg en evt. iui.
    Tja en het kan inderdaad iedere maand raak zijn, maar heb er niet meer zoveel vertrouwen in. En dan ook nog mijn eisprong missen :(
     
  5. Smallville

    Smallville VIP lid

    1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Pientje, ik denk dat je ei gister al is gesprongen.
    Ik heb dat wel vaker gehad dat hij paar uur na posi ovu test al sprong. ( en niet zoals velen zeggen tussen 24-48 uur na posi test)
     
  6. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Pff hoop het niet. Blijf deze week in ieder geval doortesten.
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoop niet opgeven meisje.
    *knuf*

    Heb je vrij/zat/zon nog wel gevreeen?
     
  8. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Lief Jodi, bedankt!

    We hebben zaterdagmiddag gevreeen, maar daarbij best wat glijmiddel gebruikt en meteen opgestaan om naar de wc te gaan. Ik weet dat het niet perse hoeft te betekenen dat het niet raak kan zijn, maar beide is niet goed.
     
  9. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik Duim dat het toch is gelukt.
    Anders zaad vriendelijk glijmiddel kopen..
    Is dat al 1 zorg puntje minder.

    Ik duim hoor, en niet vergeten 1 is genoeg
     
  10. Ikhebjelief

    Ikhebjelief Fanatiek lid

    1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi,
    Ik reageer ook even.
    Volgends mij kan je zeker wel je eisprong missen
    Ik heb een keer gehad een positieve ovu test en paar uur later was hij negatief...Dus het kan zeker..!!
    Vervelend he als je al zo lang bezig bent :(
    komt goed meid!
     
  11. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Dan heb je hem toch niet gemist als ie posi is geweest....?
     
  12. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @jodi: ik denk dat ikhebjelief niet bedoelt dat ze hem zelf heeft gemist, maar meer als voorbeeld dat het heel snel kan gaan, opeens posi en dan al heel snel nega. dus als je een dagje niet test dat je m dan best zou kunnen missen, snappie?
     
  13. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    owwww, dat ie langer iets van een streepje had leten zien
    (blond)
     
  14. Ikhebjelief

    Ikhebjelief Fanatiek lid

    1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja Jodi hihih sorry ik omschreef het misschien beetje achterlijk hihihih ik bedoelde idd dat hij binnen paar uur weer negatief kan zijn!...Dus dat het best kan dat je hem mist maar wel een eisprong is geweest..!
     
  15. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Wat een lieverds zijn jullie. Ik hoop dat de ovutest deze week nog positief wordt en ik mijn eisprong niet gemist heb.
    Waarom is zwanger worden zo verdrietig soms he, het hoort leuk te zijn, maar ik vind er niks meer aan.
     
  16. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee kan ik me helemaal voorstellen! Maar dat je gelijk weer bent opgestaan zegt niks hoor..ik had de griep tijdens eisprong en echt weinig geklust maar toch en zelfs na die positest niet meer geklust behalve de positest zelf..ja is geen 12 maanden ik weet het maar wil je toch dat beetje hoop geven!
    vind het echt rot dat het bij sommigen mensen zo lang duurt.
    Hoop dat de reacties je een beetje wat hoop hebben gegeven!
     

Deel Deze Pagina