is dit positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TK0810, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TK0810

TK0810 Lid

19 aug 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier...

Ik ben afgelopen april bevallen van ons zoontje en ik geef volledig borstvoeding. Ben ook nog niet ongesteld geweest in de tussentijd. We hebben vorige week onveilige seks gehad en ik kreeg deze week toch wel het gevoel misschien zwanger te zijn.
    Daarom gister een testje gedaan. Ik heb een minuutje ofzo zitten wachten en er kwam geen streepje, dus heb ik de test weg gegooid. Toch liet het me niet los en ik heb hem dus vanochtend weer uit de prullenbak gehaald en tot mijn verbazing zie ik een heel licht streepje...

Nu heb ik de laatste dagen hier wat meegelezen en ik las dat er toch ook wel wat valse testen zijn...
    Begrijp me niet verkeerd als het raak is dan is het zeer welkom, maar onze planning was nog even te wachten (maar goed we zijn zelf zo dom geweest geen condoom te gebruiken)

Wat denken jullie?

Bekijk bijlage 95322

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Volgens mij mag je testen na 30 minuten niet meer aflezen en zijn ze dan niet meer betrouwbaar. Ik zou er vandaag of morgen een nieuwe test tegenaan gooien om t zeker te weten. Succes! :)

3. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Ik zie wel een streepje,

Test over 2 dagen weer met je ochtendurine.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zie wel een streepje, dus het zou best kunnen, maar als het na de afleestijd is zijn ze niet meer betrouwbaar. een nieuwe test morgenochtend zou meer duidelijkheid kunnen bieden misschien...
    succes!

5. Alita

Alita Niet meer actief

hmmm de kruidvat wordtaltijd wat duidelijker als deze is opgedroogt....ik had echt alleen 2 streepjes als ik zwanger was maar heb de laatste tijd hier veel gehoord over vals positief..
    Over 2 dagen nog eens testen dan moeten de streepjes duidelijker zijn...

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kreeg met kruidvat ook echt pas een streepje als ik echt zwanger was......zie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag wat.....zou iid ff twee dagen wachten, dan verdubbeld het hcg zich. Spannend,

7. TK0810

TK0810 Lid

19 aug 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie snelle reacties!

ja denk dat ik maar even wacht dan nu met testen en dan zaterdag maar weer... het is inderdaad spannend zeg.

8. Alita

Alita Niet meer actief

wel "gewenst" stom woord hahahaha...
    Dan is het zeker spannend meid!!

Succes!!

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zeg negatief, zeker als de test al zo oud is.
    Maar ja... over een paar dagen nog eens proberen!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou over een paar dagen weer testen. idd is hij na afleestijd niet meer betrouwbaar te noemen. maar je hebt hem weggegooid na 1 minuut dus binnen de afleestijd, kan dus zijn dat het streepje toen nog gekomen is. Hou je ons op de hoogte?

11. TK0810

TK0810 Lid

19 aug 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja stom he! het komt eigenlijk doordat ik dacht, van ach, heb die test nog liggen, ff checken, maar toen ie niet meteen kwam (zoals toen bij mn zoontje) heb ik m meteen weg gedaan en niet meer de 5 minuten afgewacht.
    ik heb nieuwe testen besteld en ik denk dat ik zaterdag eentje met ochtendurine ga doen...
    ik laat het nog weten.

12. Ellen291982

tuurlijk niet stom. ik ben heel benieuwd naar je volgende test en hoop dat die donkerder is.

13. TK0810

TK0810 Lid

19 aug 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik kon niet meer tot morgen wachten en ik dacht de vorige test is van woensdag, dus dan zou ie toch nu wel duidelijker moeten zijn, maar helaas, nega...

bedankt voor jullie reacties allemaal!

14. Alita

Alita Niet meer actief

jammer meid....:(

15. TK0810

TK0810 Lid

19 aug 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik blijf toch wel van die typische buikpijntjes houden, een beetje opgezet gevoel, mijn buik is echt aanwezig zeg maar...
    ik was vanochtend bij het opstaan ook licht misselijk...

ik kan mezelf natuurlijk van alles aanpraten, maar als het zo blijft ga ik denk ik woensdag nog een keertje testen... dan is het 2 weken na ons onbeschermde pleziertje...

16. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Dit heb ik ook al 4x gehad met de de kv test, eerst niks, volgende dag een licht streepje!
    Allemaal negatief.

17. Alita

Alita Niet meer actief

nou gewoon nog eens testen meid...waarom niet als jij dat wilt!!

18. Ellen291982

als je nog niet ongetseld bent geworden dan en je je nog steeds zo voelt kan je er best nog een testje tegenaan gooien toch! wie weet is het wel raak. je had ook wel vroeg getest dan of niet?

19. TK0810

TK0810 Lid

19 aug 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt, was er vroeg bij. maar aangezien ik geen idee heb van mijn cyclus omdat ik nog niet ongie ben geweest ivm volledige bv, heb ik woe (dag 8 na seks) getest.
    dus ik weet ook niet wanneer ik ongie zou moeten worden... dus nu heb ik het plan om te wachten tot 14 dagen na onze gemeenschap, dan zou er toch wel iets te zien moeten zijn als er binnen toen en drie dagen erna een eitje gesprongen is...
    ik laat het weten!

20. Ellen291982

ja graag ben benieuwd. denk ook dat 8 dagen na gemeenschap testen best vroeg is. ik hoop op een posi uitslag

Deel Deze Pagina