Dames, Ik ben midden in de pilstrip gestopt met de pil.. heb een onttrekkingsbloeding gehad en daarna geen pil meer ingenomen.. wel heb ik met mijn vriend de hele maand lang onveilig gevreen.. dit is voor ons eerste kindje. Zwangerschapstesten gedaan en allemaal negatief, omdat de druk op mijn werk ineens hoog kwam te liggen zij ik tegen mijn vriend.. we doen het 1 maand veilig en dan proberen we het weer een keertje. ik had krampen, steken in mijn buik maar mijn ongesteldheid kwam niet ik heb heel stom 1 pil geslikt de 5e week van mijn cyclus en 4 dagen daarna werd ik ongesteld. Dit was toch geen pil ongesteldheid want het was heftiger en duurde 7 dagen. Na mijn ongesteldheid voor de laatste keer een test gedaan om er helemaal zeker van te zijn. Heb kruidvat 2 voor 5 euro gehaald en heb ze alle 2 met dezelfde urine uitgevoerd. Nu komt het.. de ene was hartstikke negatief.. en de andere leek wel positief.. het zijn bij de T kant 2 streepjes en daarin is het heeeeel licht rose.. het is echter wel met avond urine uitgevoerd. en de uitslag kwam na ong 10 minuten. Mijn vriend met test en al naar de apotheek gerend ( makkelijk als hij om de hoek zit ) en daar vertelde ze dat ik wel zwanger kan zijn gezien die test maar dat ik te weinig HCG aanmaak heb een gevoelige test meegekregen die ik met ochtendurine moet doen ( kan pas morgen ochtend dus) Toen zijn we ook nog met test en al naar de kruidvat gegaan, Ook deze vrouw zij het kan makkelijk dat je veel te weinig HCG aanmaakt want alle andere negatieve testen bleven dus ook spier wit!! en deze dus een vaag streepje. volgens mij heeft de kruidvat 2 voor 5 ook geen indroog lijn ( temiste heb hem nog nooit gezien!) hebben ook nog maar een clearblue digital test gekocht.. heb hem net gelijk gedaan. Negatief. Sprak net mijn vriendin die is ook nog gewoon ongi geworden en heeft tot 3 maanden negatief getest terwijl ze wel zwanger was.. zou er dan toch een klein kansje zijn? hier is de foto van de test.. kan hem alleen niet in negatief krijgen dus als iemand dit kan doen? dan zie je het waarschijnlijk beter Bekijk bijlage 114153 Kan iemand iets zien? Heeft iemand hier misschien ervaringen mee? liefs Mariahh
hey cilla24 .. dat klopt.. de buitenkanten van het lijntje zijn wel echt licht rose en de binnenkant van het streepje is minderwit als normaal maar voor aslnog wel wittig ja..
Ik heb ook wel eens 3 testen van de KV gehad met een licht roze streepje die na 5 min pas kwam en die moet je wel als negatief beschouwen want een KV test mag je niet meer na 5 min aflezen. Ik werd daarna ook gewoon ongesteld Kv heeft dus wel indrooglijntjes.
Als je een foto van een test in negatief moet zetten of moet bewerken om uberhaupt een lijntje te kunnen zien, kun je de test beter als negatief beschouwen helaas. Het is de bedoeling dat je een tweede lijntje zit binnen de aangegeven tijd die even breed is en dezelfde kleur heeft als het controlestreepje. Je moet de lijnen gewoon met het blote oog kunnen zien zonder allerlei trucs te moeten uithalen. En dat je gewoon ongesteld blijft een aantal maanden lang en wel zwanger blijkt, komt maar zelden voor. Dat je vriendin dit bij de hand heeft gehad, wil niet zeggen dat het jou ook gebeurt.
ik zie zo geen streepje dus denk negatief, maar zou over een paar dagen gewoon nog een test doen dan heb je echt duidelijkerheid