Hai dames, Vanmorgen toch nog maar een kruidvattestje gedaan (2 voor 5 euro) Ik zit nu 3 dagen voor NOD. Na 4-5 min heb ik deze foto gemaakt.. Wat denken jullie? Ik vind het best eng om optimistisch te zijn.. En mijn vriend is ook nog niet overtuigd.. Dat past trouwens wel precies bij zijn nuchtere karakter.. Er is een heel licht streepje te zien volgens mij.. Wat denken jullie?? Ik hoop dat het gelukt is om de foto goed toe te voegen. Groetjes!!
Hoi Lellie, Ik zit ook drie dagen voor mijn NOD en ik heb precies de zelfde test. En volgens mij is deze positief!! Ik heb gisteren van Etos getest en die was ook heel lichtjes maar wel positief. Zelf ga ik wel meerdere testen doen om te kijken of die donkerder wordt!
Hahaha dankjewel voor jullie reacties! Ik dacht het al.. maar vind het nog een beetje eng om zo enthousiast te zijn.. dalijk word ik toch nog ongesteld ofzo?? Maarja ik had ook wel op iets meer enthousiasme van mijn vriend gerekend.. maarja ik doe overmorgen gewoon nog een keer een testje.. Groetjes
Doe zo'n digitale test, voor mannen die het niet willen geloven is dat de beste uitvinding sinds de afstandsbediening ... Die van mij geloofde het toen pas echt
heel mooie hoor, zo licht was mijn test op nod dus 3 dagen van te voren is super netjes Idd doe anders een digitale dan stat het er gewoon is voor mannen wat duidelijker haha