Ovutest, nog steeds positief? Wie kijkt even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sinaasappel, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Test was helemaal nega net, jippie!

Hier de foto, geen twijfel iig.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    idd duidelijk negatief!!

En nu wachtten wachtten en wachtten

4. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, misschien kunnen jullie me helpen. Gister rond 12 uur een Positieve ovu-test gehad. Gisteravond geklust. Net weer een testje gedaan en nog steeds positief, nu knalt ie zelfs nog meer dan gister (donkerder dan de controllijn gister even donker) Heb al een paar uur last van stevige steken in mijn linker onderbuik.
    Probleem is dat ml vanavond weg is en we dus vandaag niet kunnen klussen.
    Wanneer denken jullie dat mijn ei komt? moet ik uitgaan van de test van gister?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

als je test vandaag duidelijker is heb je vandaag dus een positievere test. Dus die van gister kun je niet vanuit gaan natuurlijk...

Als je gister sex hebt gehad staat er nu genoeg klaar dus helemaal prima! Ik zou wel morgen nog sex hebben als dat gaat;)

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb het zelf ook gehad, van einde vd ochtend van bijna positief naar 1.5 uur later positief en 11 uur erna geklust (deed erg pijn) en ochtend erna een knaller en uurtje erna negatief.

Mijn ei is of die nacht of in de loop vd dag gesprongen...en kreeg ook eipijn vooraf heb die avond laat voor zekerheid nog wel geklust.

7. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje voor jullie snelle reacties!
    @ Smiley3 bedoel je dat je ei die nacht (dus voor je echte knaltest die ochtend) of diezelfde dag nog is gesprongen?
    Ik voel nu namelijk ook echt ovu-pijn.

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Doordat ik die dag heb doorgetest en steeds duidelijker werd en savonds laat met klussen veel pijn had twijfel ik dus of die snachts tijdens klussen of kort erna gesprongen was
    Komt wel eens voor dat je erna nog een knaller heb hoor zijn meiden waarbij ei is gesprongen en dat ze die dag of middag nog een knaller hebben

die dag erna dat ik sochtends een knaller had was met 2e urine en had veel koffie op nu weet ik dus ook niet of dat invloed gehad heeft kunnen hebben omdat die uur erna negatief was..en had die dag ook geen cervix slijm meer..(wel voor zekerheid savonds laat nog geklust.

of me ei is die nacht gesprongen of dag erna in loop vd dag

op zich maakt t niet uit want het was raak, toch fijn om te weten wanneer;)

9. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad smiley raak is raak he :) maar ik heb precies hetzelfde, vanmorge getest met 2e urine knalpositief en net weer getest was ie echt negatief. Ik ga er vanuit dat ik vanmiddag/nu me ei heb, aangezien de ergste pijn nu over is. Dus nu maar hopen dat het klussen van gisteravond genoeg is geweest!

Deel Deze Pagina