hoe zit het nou precies??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Delilah, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

het zit toch zo dat je ongeveer 7 dagen na je menstruatie je ei krijgt (als je zoals in mijn geval een regelmatige cyclus hebt tenminste)
    en dan na je ei als er evt een innesteling is geweest...dan weer na 7 dagen zou kunnen testen met een zwangerschapstest...

Ik had zeer waarschijnlijk op de 6e mijn ei..
    Ik heb op de 11e een innestelingsbloeding gehad, met een overduidelijke steek (natuurlijk niet 100% zeker, maar wat moet het anders geweest zijn??)
    dan zou ik toch vandaag..(de 18e) eventueel positief moeten kunnen testen.. ??

Helaas was dit dus niet zo vanochtend.. maar ook nog steeds geen menstruatie in zicht, en toch voel ik dezelfde soort krampen...al de hele week...maar ik kan me nog herinneren dat ik ook iets later positief testte bij mijn laatste zwangerschap.. toch ben ik weer onzeker..

Wie testte nog meer op of na haar NOD positief ??

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Ligt er aan hoelang je cyclus is. Meestal als je cyclus van 28 dagen hebt dan heb je rond dag 14 je ei en 14 dagen later je NOD.

Ik test meestal 4 dagen voor NOD posi maar het is idd beter om op of na je NOD pas te testen ;)

3. Illiana

Illiana Lid

Oct 26, 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel globaal, uitgaande van een cyclus van 28/29 dagen:

Dag 1 van je cyclus: 1e dag van je menstruatie
    Dag 14/15: eisprong
    Dag 28/29: positieve zwangerschapstest of begin volgende menstruatie

Als je de 6e je ei had zou je vandaag, 12 dagen later, zeker positief kunnen testen, maar er zijn ook genoeg vrouwen die pas na hun NOD positief testen. Nog maar even geduld hebben, en dan hopelijk over een paar dagen een positieve test!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

oh ja tuurlijk... 14 dagen later ipv 7... logisch.. my bad..
    Ik was dus te vroeg met testen.. nu begin ik het te snappen..
    whoohoow er is nog hoop.. :D

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Je noemt in je eerste bericht, dat je 7 dagen ná je menstruatie je ei hebt. Dit kán kloppen, als jou menstruatie 7 dagen heeft geduurd. Maar het is een wat kromme berekening.;)

Gewoon vanaf dag 1 dat je ongesteld wordt, 14 dagen en dan heb je je eisprong. 14 dagen later nod en kun je testen. :D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou volgens mij maakt het allemaal nu even niks meer uit..
    Ik zag net wat lichtroze/bruinig bloed na het plassen op het wc papier..weinig maar toch.. :( denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat mijn menstruatie doorkomt..balen..
    Achjaaa...door naar de volgende ronde maar..

Share This Page