Hallo allemaal, Ik heb al dik een week symptomen van zwangerschap en ik kon niet wachten.. Vanmorgen heb ik 3 dagen voor NOD getest met cb (de gewone, geen pus of digitaal) en deze was vet positief! Ik verwachte geen streep of een hele lichte hooguit maar deze was overduidelijk! Gelijk een kruidvat (2 v 5,-) en hetzelfde resultaat. Is dit mogelijk of zou ik vorige ronde al zwanger geweest zijn? Ik had toen niet getest want had geen symptomen en was 2 dagen eerder ongesteld. Was wel iets minder als normaal maar vond dat niet verdacht. Wat denken jullie??
Dat zou heel goed kunnen.. Ik zou de VK even bellen en vragen om een vroege echo om te kijken hoe ver je bent! Gefeliciteerd trouwens
Ik ben het met m'n voorgangsters eens....misschien ben je idd verder dan je denkt en was vorige maand geen ongesteldheid maar een lichte innestelings bloeding. Zou idd kijken/vragen of je voor een echo in aanmerking kan komen zsm. Voor nu...gefeliciteerd! Mirre
Daar dacht ik ook gelijk aan. Als je cyclus 2 dagen eerder begon, heb je misschien je eisprong ook wel eerder gehad. Of weet je wanneer je eisprong was?
Haha! Dat zou wat zijn, moeten we verhuizen!! Verder iedereen bedankt voor de reacties! Mijn eisprong heb ik afgelopen maand niet gevoeld maar die voelde ik ook niet elke maand dus geen idee of die 2 dagen eerder geweest kon zijn. Ik zal de veroskundige wel bellen om te vragen wat zij er van denkt. Voor nu ben ik super gelukkig dat ik zwanger ben en hoe lang komen we dan nog wel achter!
dikke proficiat!!! heb je toevallig een fototje van je vet positieve test? is ook eens leuk om te zien en niet te hoeven turen.
Gefeliciteerd!! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook 3 dagen voor mjn NOD positief getest...ook met kruidvat en daarna met een cb. Het zegt niks over hoe ver je bent hoor...
Bedankt voor de felictaties! @mamavanbo, ik heb geen foto gemaakt dus die kan ik helaas niet showen! @mariska72, Ok goed om te horen dat het verder niks zegt, ik ga er wel gewoon van uit dat ik nog heel pril zwanger ben. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, er kan nog van alles gebeuren natuurlijk.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik testte 2 dagen voor NOD ook super-positief: Bekijk bijlage 30071 Ik mocht al snel voor een echo. Daaruit bleek dat de termijn gewoon klopte, maar het waren er twee! Dus wie weet...
Op de vorige foto een Kruidvat 2 voor 5,- test van die ochtend. Dit is de Clear Blue test die ik diezelfde avond (2 dagen voor NOD) deed: Bekijk bijlage 30076
Mijn test was inderdaad minstens zo duidelijk, ook de cb. Wat een verrassing zeg, een tweeling! Was je niet ontzettend geschrokken? Het lijkt me ook wel bijzonder maar zeer zeker ook een hele schok.
haha het zou zo een tweeling kunnen zijn wie weet maar ik teste ook een paar dagen voor me nod dik positief en mijn termijn klopte ook en ik heb maar 1 baby in mijn buik dus het is afwachten we horen het wel
Zeker een verassing, maar wel een hele leuke. Het voelde alsof we de jackpot hadden gewonnen! We vonden het gelijk allebei fantastisch . Weet je al wanneer je voor een echo mag?