Hi allemaal, Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de zwangerschapstesten van etos eigen merk. Bevallen deze goed en hoe veel dg voor of na nod hadden jullie hiermee een posi test. Heb vandaag mijn nod en een nega test (banner klopt niet, hoop ik). Vast bedankt!
Prima testen, wat mij betreft, en ook volgens test Kassa. Heb er alleen mee getest na nod en klopte altijd. Suus
Ik! Ik raad ze ABSOLUUT aan! Ik neem aan dat je de "Testpoint" testen bedoelt? Die heb ik al een aantal maanden gebruikt en die kloppen bij mij helemaal. Heel duidelijk resultaat en heel prettig in gebruik. Ik werd ook steeds na een positieve test ongeveer 14 dagen later ongesteld. Het LH-gehalte in je bloed duidt deze test echt heel goed aan. Ze zijn wat duurder, dat wel. Maar als mijn budget het toelaat zijn dat de testen die ik het liefst koop. Ik heb het er in dit forum al vaker over gehad ook
Mijn ervaring met de zwangerschapstesten van de Etos is dat ze laat positief testen. Daar waar de kruidvat 2 voor 5 al een heel duidelijk streepje heeft hebben die van Etos een vage streep. Best irritant! hahaha Succes!
ik heb vorige week 2x getest met etos eigen merk en had een hele vage streep op 1 test en 2x met kruidvat en daarvan ook 1 hele vage streep niet goed op foto te krijgen, nou kan het zijn dat ik nog heel vroeg zat want weet niet wanneer mn ei was hoor.. ik wacht dus nog even rustig af en dan haal ik gewoon weer kruidvat 2v5 testen... als ik zwanger blijk dan was die etos test met ochtendurine wel goed, als ik niet zwanger blijk dan weet ik niet waar de hele lichte streepvan was wellicht indroger.. de 2 testen die een lichte streep hadden waren ochtendurine, de 2 die niks lieten zien waren smiddags... wat ik idd wel lees over de etostesten dat ze pas laat duidelijk worden ...
bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik er (na nod..)positief mee getetst dus ik vond ze geweldig