HOi dames even een paar vraagjes over de ovu testen van sensitest ik denk eigenlijk dat ik mn eitje al lang gehad heb (na ei temp heb ik nu) maar ik (test verslaafde die ik ben) wou toch ff en paar x een ovu testje doen. maar nu heb ik al 3 testjes gedaan (telkes een dag na elkaar) en de eerste 2 dagen, ging het teststreepje helemaal "buiten het lijnt" zegmaar, gek toch?? zo kon ik dus ook niet goed zien of hij nou donkerder werd of niet, en bij de laatste ovu test die ik deed (gister) had ik niet dat hij buiten het lijntje ging, maar nu was de controle streep juist veel donkerder dan bij de vorrige 2 testen.. wat moet ik daar nu mee? owja, en elke dag waren de teststreepjes dezelfde kleur, niet donkerder/lichter betekend dit nog iets? of kan het gewoon zo zijn dat ookal je je ei hebt gehad, je altijd een 2e streepje te zien krijgt?
je kunt je hele cyclus een tweede streepje hebben. LH hormoon zit altijd in je lichaam. vlak vor je eisprong heb je een LH piek en wordt de test streep donkerder.. daarna weer lichter of verdwijnt..
@deelight ja naja het "streepje" was ongeveer 2 x de breedte als het controle streepje, ook na het opdrogen.. maar goed daarna wel weer normalere gehad hoor haha met lijntjes dezelfde breedte als de controle streep