Hallo, ik ben nieuwschierig wanneer de dames hier hun ei gevonden hadden nadat ze een miskraam / curretage gehad hadden. dus laat hier weten na hoeveel dagen je positief testte.
10 september gecurreteerd, 10 oktober posi ovu test! dus 30 dagen. alleen geen idee wanneer het precies is misgegaan bij de zwangerschap.
haha....30 september gecuretteerd en 13 dagen later een posi ovu-test! ( Voor de duidelijkheid, er zit géén hcg meer in mijn lijf ) . Ik heb ook vruchtbaar slijm, hoofdpijn, steekjes in buik, verhoging en pukkels...dus zoals drie mnd geleden gewoon mijn ei! Liefs Eleni
14 juli bevallen dag erna gecurriteerd van moederkoek. 16 dagen later positieve ovu test. ik was 15 weken zwanger
ok nu ik zelf dan 23 augustus miskraam begonnen 25 september curretage alle testen waren negatief 15 oktober positieve ovulatie test
Ik heb veel miskramen gehad(15) en 1 vroeggeboorte. Ik heb altijd 3-4 weken na een miskraam weer een ovulatie.En dus een positieve ovulatietest 1-2 dagen voor de ovulatie. Maar dit is per persoon en per cyclus wel verschillend hoor. Een vriendin van mij kreeg pas 6 weken na haar miskraam een ovulatie.En ik weet van het VU(IVFcentrum) dat men daar zei dat het in sommige gevallen wel 2-3 maanden kon duren eer een cyclus weer op gang kwam.Lijkt me wel frustrerend.