Hallo Dames,, Had ff een korte vraagje,, als je een positieve ovulatietest hebt betekend dan dat je dan zeker een eiprong hebt of kan het ook zo zijn van niet? hoop snel op antwoord, Xje Dadeltje
over het algemeen wel, maar pco kan een vals positieve uitslag geven. Ik weet niet of er meer dingen zijn die dat kunnen doen.
posi ovu wilt niet altijd zeggen dat je ook eisprong hebt. maar als je wel een regelmatige mensi hebt, dan heb je wel ei heeft mijn HA me uitgelegd.
Ik heb op dit moment mijn eisprong, voel en zie het overal aan! Behalve aan mijn ovu test. Dus in mijn ogen niet erg betrouwbaar!
Bedankt dames voor de reactie ,, ik heb wel elke maand mn normale cycles ,,dus hoop dat ik goed zit Succes dames met het zwager worden.. Kus Dadeltje
toen ik de vorige ronde pas op dag 31 een positieve ovutest had dacht ik ook een beetje van,misschien zegt die test het wel, maar krijg ik geen ei. ik voelde ook niks. (wel vruchtbaar slijm ervoor) maar exact 14 dagen later werd ik ongi dus nu weet ik het wel zeker. (zou wel heel toevallig zijn anders)
Oeps daar ging wat fout hahhhah.. Ben weer terug van weg geweest en had weer wat vraagjes klaar liggen. Ik ben 28 sept begonnen met de ovu testen van mate care,van 4 okt tot 7 okt gaf hij een donkere 2e streep aan en daarna werd hij iets lichter. Mijn ovu testen waren op en zat 2 dagen zonder maar ik dacht dus dat die andere testen positief zijn omdat ik van meerdere meiden hoorde dat hun ovu testen ook nooit zo donker werden als de controle streep. vandaag had ik mijn ovu testen binnen en ging gelijk testen knal positief positiefer dan dit kan niet gewoon. Maar ik zou de 19e ongi moeten worden omdat mijn laatste menstruatie 21 sept was. Ik snap het ff niet vannochtend had ik onwijse steken in me buik met lopen was dit gewoon niet te doen ik heb nu een andere ovu test gekocht die van sensitest ik deed de test en nou je kan het zien in me foto album een enkele test is dat wat vinden jullie daarvan. Maar mijn vraag is dan hoe kan dat dat ik van 4 okt tot 7 okt ook een donkere 2e streep had natuurllijk nog laaaaaang niet zo donker als deze en paar dagen later knap positief,volgens de kalender zou ik ook 5 okt me ei hebben maar omdat ik 28 augustus noodgedwongen een curetage heb moeten onder gaan kan het zo zijn dat me ei is opgeschoven.. Ik heb ook gehoord dat als je bevrucht zou zijn dat de ovu test ook positief aangeeft wie kan mij helpen ?
Shanna, ik heb hetzelfde gehad met deze ronde. Mijn NOD ligt ook rond de 19 Oktober. Ik ben na mijn laatste menstruatie vrij snel begonnen met testen. Op dag 8 had ik al een positieve test. Maar omdat ik dit vroeg deed en er waarschijnlijk ochtendurine bij zat, denk ik dat dit een valse test was. Op dag 13 had ik ook een positieve test, de kleur was gelijk aan de teststreep. Dus wij flink aan de klus, al vanaf dag 8,want ja, je weet maar nooit! Op dag 14 was de test iets lichter, de dagen erna heel vaag tot gewoon helemaal niks. Maar omdat het mijn eerste maand testen is, dacht ik, ik test door! Om vervolgens op dag 20,21,22 en 23 positieve testen te hebben, waarbij de testen van dag 20 en 21 er werkelijk uit knalden! Ook ik heb regelmatig steken in mijn buik en een soort menstruatiekrampen,maar ik heb geen idee of dit positief is, of dat de zich gaan laten zien.... Een ovutest kan een zwangerschap aangeven,maar ik denk dat alleen een zwangerschapstest uitsluitsel kan geven!
Nou ik had in de middag al een zwangerschaps test gedaan omdat ik steeds misselijk ben nu eigenlijk nog. En die gaf negatief aan,dus zal wel niet anders zijn dan dat ik vandaag mij ei heb gehad en mijn cyclus deze maand langer is dan de vorige keer want ik heb namenlijk een onregelmatige cyclus. Maar mijn test van vandaag de test streep is donkerder dan de controle streep dus is mijn lh gehalte op zijn maximaal zo staat dat ook in de bijsluiter beschreven .. Dus ik moet dan vanaf nu 14 dagen erbij tellen voor mijn nod vreemd maar toch waar. Als de zwangerschaps test nega geeft en de ovu test positief dan moet het wel mijn ei zijn hahaha
Heel erg stom want ik heb me vergist. Vele hebben mij gezegd dat als je eisprong later is je een langere cyclus hebt maar dit klopt natuurlijk niet. Als je nml een cyclus van 28 dagen hebt (altijd al gehad) kan je niet in ene een lange cyclus hebben.. Ik heb gebelt met de VK,die zei tegen mij(uitervaring) iedere vrouw kan een latere eisprong hebben maar...je (NOD) blijft dus gewoon vast staan. Ik heb 14 okt duidelijk mijn ei gehad of in de nacht van 14 op 15 mei. Mijn NOD is 19 okt,dus moet die gewoon aanhouden,heb dinsdag onwijze rug weeén gehad,zo erg dat ik niet eens kon lopen,en steken in me onderbuik,de dag erna was het verdwenen! Ben alleen nog wel regelmatig misselijk,dus het is afwachten tot de NOD. Heb van 12 t/m 15 okt geklust,hopenlijk is het niet teveel hihihi we waren namenlijk erg enthousiast...Vingers kruizen en we hopen dat het raak is!
das knap. Als ik een andere cyclus had, korter of later (eisprong) dan was mijn nod ook later. Mijn lf was namelijk 14 dagen zoals bij de meeste vrouwen, dus 14 dagen NA je eisprong, wanneer die ook is, je NOD. Ik denk dat je de vk verkeerd begrepen heeft of dat zij jouw vraag niet goed begrepen heeft.
Ik begrijp je helemaal hoor,maar If is natuurlijk ook iets heel anders dan op de normale manier. In iedergeval wacht ik 10 dagen met testen dan moet ik hopenlijk wel goed zitten denk ik.. Ik heb toch echt door gevraagd op die vraag of mijn NOD bleef staan want mij werd namenlijk anders vertelt.. Maar ze kan een foutje hebben gemaakt ikke ook niet alles weten
lf = luteale fase (als ik het goed schrijf), en dat is de tijd die tussen eisprong en nod zit. De meeste vrouwen hebben 14 dagen tussen eisprong en nod, dat is een feit. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ga maar uit van 14 dagen. Als mijn cyclus 40 dagen is, is 14 dagen ervoor mijn ei geweest. Ik heb bij dochterlief 11 maand getemperatuurd, dus trust me, I know, heb de bewijzen gezien. Deze keer ook, was maar 1 maand, maar mijn ei was 14 dagen voor nod, gevonden met temperaturten en ovutesten. Ga nu niet 10 dagen na je ei testen meid.
hai dames ik heb een vraagje ik heb bijna twee weken geleden een positieve ovaluatie test gehad ... maar ik kreeg gister krampjes in me buik en onder rug.. ik heb toen een zwangerschaps test gedaan en die gaf negatief aan.en ik heb ook een ovaluatie test gedaan en was positief ? vreemd he