Geen idee waarom maar bij mijn vorige zwangerschap deed ik zowel een ovutest als een zwtest en beide waren positief .. Succes met testen!!!
Mooibuije, ik zie hem! Nog wel heel licht, maar ik zie hem. In negatief zelfs nog duidelijker! Voorzichtig gefeliciteerd! Over 2 dagen nog eens testen en dan zou hij zeker al een stuk duidelijker moeten zijn
Wauw mooi buikje, van harte gefeliciteerd!!! Nu idd maar hopen dat ie blijft zitten en uitgroeit tot een mooi lief babytje. Het geeft me in ieder geval wel hoop want ik zit zelf vandaag op 9 dpo en heb net een ovutestje gedaan die bijna positief was (had 3 koppen koffie op, dus geen rekening gehouden met niet drinken 2 uur vooraf) Ik wacht "rustig" af
@naomie, ik hoop het ECHT voor je. Hou ons op de hoogte! @nadesy...ja zeg dat wel hahahah. Hoop dat het goed zit,
ik had vandaag 5 dagen voor NOD ook een vrij donkere ovutest... Nu ga ik heel erg hopen dat ik straks ook een positieve zwangerschaptest heb... Het is voor mij nu nog te vroeg om dat te testen maar hopen mag altijd he