Ovutest positief, amper stijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Cedi, 11 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Hoi dames,

    Volgens mijn positieve ovulatietest zou ik eergisteren mijn eisprong hebben gehad, toen steeg mijn temperatuur gisterochtend netjes van 36.7 naar 36.8 (geen enorme stijging maar dat heb ik wel vaker na de eisprong). Nu verwachtte ik vanochtend dan hij hoger dan 36.8 zou zijn, maar hij bleef hangen op 36.8. Wij hebben vannacht voor het eerst de kachel weer uitgezet na het nachten heet te hebben gehad. Zou het uitzetten vd kachel zo'n invloed hebben gehad op mijn temperatuur? Wat denken jullie? Iemand ervaring?

    Alvast bedankt!
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat zal geen invloed hebben omdat de kachel aan of uit geen invloed heeft op de temp onder jouw dekens.

    Temp je rectaal? Op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken?
    Heb je een tempkaart om te laten zien?
     
  3. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie! En yes, rectaal en elke ochtend dezelfde tijd (soms misschien 5 a 10 min verschil).

    Volgens mij heb ik de kaart aan dit bericht toegevoegd. Eens kijken als ik dit bericht post of hij er nog steeds bij staat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik je kaartje zo zie dan is je ei npg niet gesprongen helaas.
    Cd 14 posi ovu is uiterlijk cd 16 je ei en dus vandaag had er een stijging moeten zijn.

    Heb je op cd 15 toevallig ook nog een ovu test gedaan? Of ben je na dag 14 gestopt?
     
  5. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Ik denk het ook niet, jammer genoeg. Cd 14 was positief, toen Cd 15 een lichte streep, en toen Cd 16 weer een positieve test. Snap jij het nog? Ik namelijk niet. Mocht het deze ronde niet lukken stop ik denk ik volgende ronde met testen en 'klussen' we gewoon om de dag tot ik een duidelijk eisprong temp.
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Cd 16 weer een posi ovu??
    Heb je een foto van de testen van dag 14 en 16
     
  7. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Vreemd he? Even over de foto: ik weet dat het geen knalstrepen zijn, maar bij mij worden ze nooit positiever en volgt er na zon 'donkere' streep eigenlijk altijd een eisprong. Van boven naar beneden: 14 - 15 - 16

    He balen, op de foto lijken ze lichter dan ze eigenlijk zijn. In het daglicht zijn 14 en 16 allebei bijna net zo donker als de controle streep.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Deze zijn echt mega licht hoor.
    Ik durf hier niet de noemer positief aan te geven.
     
  9. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Ik weet het, maar bij mij worden ze écht nooit donkerder en volgt er na zo'n 'donkere' streep altijd een temperatuurstijging. Ik blijf gewoon om de dag klussen tot er een temperatuurstijging plaatsvindt. Bedankt voor je hulp!
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Succes!

    Ennuh, ik zou overstappen op ander merk ovutesten.
     
  11. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Haha, ja wie weet helpt dat. Ik woon tegenover Kruidvat, misschien die maar eens halen.
     

Deel Deze Pagina