Ovutest positief, zw test negatief, 3 weken overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Reggie, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Hoi.

Ik ben vandaag precies 3 weken overtijd, maar de zwangerschapstesten geven negatief aan.

nu heb ik deze week ook een paar keer een ovulatietest gedaan, maar deze geven telkens positief aan, heb om de dag getest.

Ik snap er niks meer van :(

Maandag heb ik een afspraak met de huisarts. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Welke ovu testen gebruik je? Kan ook zijn dat je hoeveelheid HCG niet goed is aangemaakt nog... Of dat er iets anders aan de hand is, maar dat spreek ik liever niet uit!

Heel veel succes maandag :)

Liefs,
    Kim

3. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ik heb de KV ovutesten gebruikt, daar had ik goede verhalen over gehoord en gelezen.

en je kunt me ook via pm zeggen wat je liever niet uitspreekt, kan wel tegen een stootje hoor ;)

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    KV ovu testen zijn heel slecht, tenminste dat hoor uk weer overal :p

Ik heb ze ook gebruikt en heb 14 dagen positieve testen gehad, terwijl de MatCare testen overduidelijk negatief aangeven. Pas op CD 20 had ik me ei....

Heb je ook andere ovu testen? Zo ja, probeer het daar dan is mee :)

Kan natuurlijk ook zijn dat jouw ovu test positief uitslaag omdat je zwanger bent...

En wat ik dus liever niet wilde zeggen, wat ik laatst las hier op het forum, dat je eitje misschien wel bevrucht is, maar niet verder groeit.. Maar ga daar maar niet vanuit...

Liefs,
    Kim

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Als je een cyclus het overgeslagen dan kan het je ei zijn. Ik neem aan dat je bij 3 weken overtijd met een zwangerschap echt wel al positief had moeten testen hoor. Tenzij je ei pas net is geweest, natuurlijk. Enig idee van je ei in de afgelopen cyclus?

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey Evenstar,

Dat ben ik niet met je eens hoor :) Ik ben namelijk bij me eerste zwangerschap 5 weken overtijd geweest, maar testen bleven negatief. Ben toen naar de HA geweest voor bloed prikken en was toen al bijna 8 weken :( Helaas een miskraam... Maar het kan wel..

Maar ik blijf zeggen, vele meiden hebben mij de KV ovu testen afgeraden omdat ie bij mij ook 14 dagen positief bleef aangeven, werd er helemaal gek van, toen raadde iemand me MatCare aan en die zijn toch wat duidelijker...

Temperatuur je jezelf ook?

Liefs,
    Kim

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Tuurlijk, tis voor elke vrouw ook weer anders hoe de HcG toeneemt. 3 weken overtijd leek mij wel erg veel om dan niet positief te testen, maar het kan uiteraard wel ;)

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Reggie (en andere),

Ik ben zelf ook een laat tester. Ik teste vorigeweek zondag ook pas positief. Was toen ook al 3 weken overtijd. Laat de moed je niet in de schoenen zakken meid.

9. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Zo, bedankt voor jullie reactie's,

Ik heb zo een afspraak bij de huisarts, maarmoet daarna meteen door naar mijn werk tot een uur of 19.30, dus ik kan jullie pas ergens vanavond laten weten wat hij zei.

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb ook erg slechte ervaring met kv. 5 posi testen. Ben overgestapt op sensitest. Bij kv gebeurt het zelfs dat je posi test met mannenurine :(

suc6 bij de ha, hoop dat je goed nieuws krijgt

Deel Deze Pagina