nog steeds niet ongesteld begin me zorgen te maken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door belgischemama, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik ben al van half maart niet meer ongesteld... begin me zorgen te maken
    van maart tot nu heb ik al verschillende bloedtesten en echo's gehad en alles is in orde, dus geen cystes of dergelijke.
    volgens de gyne zouden het luie eierstokken zijn en mocht ik met clomid starten als ik ongesteld werd, maarja als je het niet word kan je er ni meer starten.
    ik ben nog nooit zolang niet ongesteld geweest, ik heb nu wel een langere cyclus maar tis is echt lang.
    ik heb vorige mnd een echo gehad en gyne had wat gemeten en zei van we gaan bloed trekken,die uitslag was negatief, maar ik moest als ik na 2 weken niet ongesteld werd trug testen, dat was negatief maar ik heb wel een dikkere buik etc.
    maarja kan je wel zwanger geraken als je niet ongesteld word?

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik ben de 1e ronde pas ongesteld geworden na 114 dagen en de 2e ronde na 115 dagen. Bijna 4 maanden dus....Jij zit nu op 2 maanden, dus als je naar mijn situatie kijkt heb je nog even te gaan ;) Er zijn dames die nog langer dan 114/115 dagen wachten hoor.

Als je niet ongesteld word heb je ook geen regelmatige eisprong, dus kan je niet zwanger raken. Maar.....je eitje zal toevallig maar nét springen en dan dan kán je dus wel zwanger raken. Gewoon door blijven klussen dus :)

3. tam1980

tam1980 Lid

14 feb 2010
    37
    0
    0
    4 maart was mijn laatste ongi
    huisarts zegt dat ik gewoon een menstruatie oversla
    dus wacht het nog maar even af
    als ik 2e week van juni nog niet ongi ben of geen positest dan ga ik gewoon weer terug
    heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit gehaD

succes asllemaal

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik ben al meer een jaar spiraalloos dus ben niet gestopt van maart met anticonceptie
    maarja als je niet ongesteld word, kan je ook niet starten met hulpmiddelen

Deel Deze Pagina