Hallo dames Wat vinden jullie van mijn testje van vandaag? Ik heb nog niet eerder zo´n donker streepje gehad Ik gebruikte tot gister de testen van zwanger & kids (daar heb ik in 3 rondes nog geen knaller op gehad), en deze is de extra gevoelige van sensitest Ik zit er eigenlijk mee, omdat ik vorige week vrijdag een echo had na 5 dagen clomid, en toen een follikel had van 19mm. De arts zei dat mn ei maandag zou springen. Ik ben de ovutesten ernaast blijven doen, maar die bleven negatief. Die van gister was iets donkder dan de rest, maar nog steeds niet positief. En vandaag dus deze. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Kan het zijn dat de follikel het laatste stukje langzaam gegroeid is en mijn ei nu pas gaat springen?
Mijn testen van sensitest waren altijd nog een stuk donkerder, maar als jij zegt dat je nog nooit echt een positieve test hebt gehad denk ik wel dat deze voor jou positief is!!!
Ik heb ze toevallig laatst weggegooit dus kan er geen foto meer van maken. Maar het donkerste streepje van alle testen was nog niet even donker dat de controlestreep. Dus ik ben al heel blij met deze
Dat kan ik me voorstellen! Veel plezier met klussen Houd je er wel rekening mee dat je ei ook wat later kan springen?? Ik zou dus de komende paar dagen om de dag klussen, dan kun je het niet missen!
Dankje Lady Ja we klussen vrolijk door hoor, je weet maar nooit! En mijn testje van vandaag is duidelijk lichter dan die van gister, dus dan is mijn eitje gesprongen toch? Dat word een romantisch avondje