dames wat denken jullie.. Er stond binnen 10 min al een dikke streep.. Hoorde dat je ovulatietest ook kan zien als zwt.. ga morgen wel een test halen .... spannend! Is er bij iemand dit ook gebeurd en was die gene ook zwanger?
spannend Milan, hoop zo dat je zwanger bent!! Ik heb inderdaad ook bij Jayden een positieve ovutest gehad, toen ik zwanger was... en op dat moment wist ik overigens niet dat ik zwanger was
Ik denk echt dat je zwanger bent! Ik heb het op dezelfde manier ontdekt! Ook een aantal dagen voor mijn nod. Spannend!
Dank je wel amy.. Hoop het ook echt voor jou.. Toch trek je naar elkaar toe.. Wat wij hebben meegemaakt.. Ga ook voor jou duimen.. Ik ben nog steeds erg onzeker en ga echt pas vanuit wanneer ik een positieve zwangerstest in handen heb ) spannend he! Babss ik hoop het zo nu hopen op een beetje geluk.. Na al die ellende.. Dank jullie wel voor de lieve berichten..
Wens je alle geluk en kan me voorstellen dat dit ook eng moet zijn. Probeer te genieten van je positieve test!
Zit zelf gewoon bijna met tranen in mijn ogen.. Lieve Milan, gefeliciteerd!! Hoop zo dat het goed blijft gaan! En met als Brett* weer een mei kindje... Ok veel sterkte, maar probeer er toch van te genieten!
Amy.. Ik krijg gewoon kippenvel ( ga ook zo voor jou duimen dat jij een mooi wondertje krijgt.. Heb ook echt zitten huilen omdat ik van brett 7 sep was uitgerekend en mijn wonder nu in mei geboren gaat worden een paar dagen na brett.. Het is zo apart! Hoop zo dat alles goed gaat.. En meis bij mijn heeft het 4 maandjes geduurd.. Hoop dat het bij jou ook zo kort is.. Xxx
Hoi Milan, Gefeliciteerd!! Ik snap dat het heel spannend voor je is, als ik je handtekening lees. Ik hoop heel erg dat alles goed gaat en ik hoop voor je dat je ondanks alles toch kunt genieten van je zwangerschap. @edit: sorry bericht ging dubbel..... nou ja dubbel gefeliciteerd dan maar
Hoi Milan, Gefeliciteerd!! Ik snap dat het heel spannend voor je is, als ik je handtekening lees. Ik hoop heel erg dat alles goed gaat en ik hoop voor je dat je ondanks alles toch kunt genieten van je zwangerschap.