Dames! Het liefst testen we onszelf helemaal suf. Myself included. Maar holy cannelloni wat zijn testen soms duur! Vooral die last-minute-drogist-testen want ‘ik MOET morgenochtend even testen want ik voelde écht wat rommelen in m’n buik’. Dat Action testen goedkoop zijn moge duidelijk zijn. Maar waar koop je nou zo voordelig mogelijk de predictor? Of de CB met wekenindicator? Of welke andere betrouwbare maar oh zo prijzige test dan ook.. Google zou het antwoord kunnen zijn, maar ik hoor graag jullie shoptips!
De predictor koop je het best bij de op=op shop https://www.opisopvoordeelshop.nl/predictor-zwangerschapstest-2st-earlyexpress-1-min
Ik hoor overal; de predictor bij op=op haha dus die ga ik voortaan ook maar kopen. Bij de zwangerschap van m'n zoontje had ik de 2v5 van de Kruidvat , maar daar lees ook negatieve dingen over de laatste tijd. ( iets met valse streepjes )
Dat is de express, is die dan nog verschillend van de early? Waar ik gister bijna 12 euro voor betaald heb bij Kruidvat (voor 1 test)....
Express zal (bijna) niet schelen met de early. Toevallig kort geleden nog mijn tests opgezocht van toen ik van deze zwangerschap positief testte omdat iemand daarom vroeg. Ik had ook vergeleken namelijk. En zelfs op het moment dat het nog tuur was, heeft de express hetzelfde streepje als de early! Ik zou hem hier kunnen plaatsen. Maar denk dat die tests zo tuur zijn dat je het op ZP niet ziet. Maar zegt wel wat over wanneer ook de express al reageert.
Deze foto is dat waar ik het in mijn vorige post over heb. Ben benieuwd of ZP de streepjes ook oppikt.
Early en express zijn net zo goed. Geven vergelijkbare streep ik dezelfde urine. Zou als je geen winkel in de buurt heb online gewoon 2 voor 5 Express bestellen.