Hey meiden. Velen van jullie weten dat ik maar naar mijn man hoef te kijken of ik ben al zwanger maar heb niet echt veel geluk met zwanger BLIJVEN. Vorige maand na mijn zoveelste mk had ik besloten dat ik niet meer zwanger wou raken want kon het emotioneel niet meer aan. Mijn man heeft me toch nog kunnen overtuigen om het nog 1x te proberen en zie hier het resultaat! YouTube - FRER HPT 18dpo Dit is een First Response Early Results test op 18 dagen na mijn ovulatie. Ik wou hem gewoon even showen want ik ben zooooo blij en trots! Volgens de gyn zit het deze keer helemaal goed aan de hand van mijn bloedtesten en met behulp van lage dosis aspirine en progesteron.
Prachtige test! Ik heb deze zwangerschap ook ascal en progesteron gebruikt en zie het resultaat! Succes en ik hoop je een hele fijne zwangerschap zult krijgen.
Gefeliciteerd!!!! Het is en blijft leuk, streepjes kijken. Helemaal als je ze zo ziet verschijnen8) Ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap. Liefs Gwen
Gefeliciteerd!! Dit wordt zeker een plakbeeb als je meteen zo'n test krijgt Leuk dat je het op film heb
Wow, Lynnami. Geweldig om zo op het filmpje de streepjes zo snel te zien verschijnen. Hoop dat ik en alle anderen dat ook zo snel mogen meemaken. Heb op je filmpje gereageerd. Van harte gefeliciteerd en deze blijft zeker weten plakken. Geniet van je zwangerschap. Hoever ben je nu dan ongeveer?
4w4d 4 dagen overtijd dus. Ik had de 18e ongesteld moeten worden. Thanks iedereen! Deze gaat blijven plakken!
Hee gefeliciteerd!!! Ik heb gister ook getest en kreeg net als jij op 3 verschillende testen ook direct zon vette streep... Ik lees dat sommige zeggen dat je dat VET zwanger bent.. en dat et dan wel goed zit? kan je dit echt aflezen van wanneer je zo'n test heb? Tis me eerste bibi en ik kan niet geloven hoor dat ik echt zwanger ben vandaar